دعا حاجت غیر ممکن
دعا حاجت غیر ممکن | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعا حاجت غیر ممکن را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعا حاجت غیر ممکن را برای شما فراهم کنیم.۱۶ اسفند ۱۴۰۳
دعا حاجت غیر ممکن : که نیست. به هر حال ممکن است یک فلسفه واقعی وجود داشته باشد، اما دین واقعی نمی تواند وجود داشته باشد: منظور من صادق در درک واقعی و درست کلمه است، نه صرفاً به معنای گلدار و تمثیلی که شما توصیف کردید، معنایی که در آن هر دینی فقط در درجات مختلف صادق است. یقیناً با آمیختگی ناگسستنی خیر و شر، صداقت و بی صداقتی، نیکی و شرارت، بزرگواری و پستی که جهان در همه جا عرضه می کند، کاملاً هماهنگ است که مهم ترین، والاترین و مقدس ترین حقایق می توانند آن را به وجود آورند.
دعا ظاهر تنها در ترکیب با یک دروغ، نه، می تواند قدرت را از دروغ به عنوان چیزی که بر نوع بشر تأثیر می گذارد، وام بگیرد. و به عنوان وحی باید با دروغ معرفی شود. میتوان این واقعیت را بهعنوان تکنگار دنیای اخلاقی در نظر گرفت. در این میان، امید را از دست ندهیم که روزی بشر به آن نقطه از بلوغ و تربیت می رسد که از یک سو بتواند فلسفه ای واقعی تولید کند و از سوی دیگر آن را بپذیرد. حقیقت عریان باید آنقدر ساده و قابل درک باشد که بتوان آن را بدون هیچ گونه آمیزه ای از افسانه و افسانه (مجموعه ای از دروغ) – به عبارت دیگر، بدون پوشاندن آن به عنوان دین به شکل واقعی خود به همه منتقل کرد.
دعا حاجت غیر ممکن
دعا حاجت غیر ممکن : فیل. این طرف قطعاً وجه درخشان دین است. اگر تقلب باشد، در واقع یک تقلب است. که قابل انکار نیست سپس کشیش ها چیزی بین فریبکاران و اخلاق مداران می شوند. زیرا آنها جرأت نمی کنند حقیقت واقعی را آموزش دهند، همانطور که خود شما کاملاً به درستی توضیح داده اید، حتی اگر برای آنها شناخته شده باشد.
پاک کردن. شما تصور کافی از ظرفیت های فلاکت بار توده ها ندارید. فیل. من آن را فقط به عنوان یک امید بیان می کنم. اما رها کردن آن غیرممکن است. در این صورت، اگر حقیقت به شکل سادهتر و قابل فهمتر بود، قطعاً به زودی دین را از مقام قائم مقامی که از دیرباز در آن قرار داشته، بیرون میآورد. آنگاه دین رسالت خود را به انجام رسانده و دوره خود را تمام کرده است. سپس ممکن است نژادی را که به بلوغ هدایت کرده است کنار بگذارد و خودش در آرامش بازنشسته شود. این اتانازی دین خواهد بود.
با این حال، تا زمانی که او زنده است، دو چهره دارد، یکی از حقیقت و دیگری از فریب. با توجه به اینکه یکی با دقت به یکی یا دیگری نگاه می کند، او را دوست دارد یا دوست ندارد. از این رو، دین را باید شری ضروری دانست که ضرورت آن بر ضعف ذهنی رقت انگیز اکثریت عظیم بشر است، ناتوان از درک حقیقت، و در نتیجه، زمانی که در افراط و تفریط، جایگزینی برای حقیقت می طلبد. پاک کردن. واقعاً، میتوان فکر کرد که شما فیلسوفان، حقیقت را در آمادهگی دروغ میدانید، و تنها کاری که باید میکرد این بود که آن را در دست بگیرید.
فیل. اگر به آن نرسیده باشیم، اساساً باید به فشاری نسبت داد که فلسفه، در همه دورهها و در همه کشورها، تحت تأثیر دین قرار گرفته است. ما سعی کردهایم با سپردن ذهن کودکان در دوران کودکی به دست کشیشها، نه تنها بیان و ابلاغ حقیقت را غیرممکن، بلکه حتی تعمق و کشف آن را غیرممکن کنیم. شیاری که از این پس افکار بنیادی آنها در آن جریان دارد را داشته باشند.
مانند مسائل اصلی، برای یک عمر ثابت و مصمم شوند. گاهی اوقات وقتی می بینم که نوشته های باهوش ترین ذهن های قرن شانزدهم و هفدهم را در دست می گیرم، و به خصوص اگر مطالعات شرق شناسی را به تازگی رها کرده باشم، از دیدن یهودیان چقدر فلج و از هر طرف درگیر شده اند، شوکه می شوم. مفاهیم با این روش، نمی توان هیچ ایده ای از فلسفه واقعی ایجاد کرد!
پاک کردن. و علاوه بر این، اگر این فلسفه واقعی کشف میشد، آنطور که شما تصور میکنید، دین از وجود نخواهد افتاد. نمی تواند یک سیستم متافیزیک برای همه وجود داشته باشد. تفاوتهای طبیعی قدرت فکری، علاوه بر تفاوتهای آموزشی، این امر را غیرممکن میسازد.اکثریت عظیم بشر باید لزوماً درگیر آن کار سخت بدنی باشند که برای تأمین نیازهای بی پایان کل نژاد لازم است.
دعا حاجت غیر ممکن : این نه تنها برای اکثریت وقت برای آموزش، یادگیری یا تفکر باقی نمی گذارد. اما بهدلیل تضاد شدید بین ویژگیهای صرفاً جسمانی و فکری، کار بدنی بیش از حد، درک را کمکم میکند و آن را سنگین، ناشیانه و ناهنجار میسازد و در نتیجه قادر به درک چیز دیگری جز مسائل کاملاً ساده و قابل لمس نیست. حداقل نه دهم نسل بشر در این دسته قرار می گیرند.
مردم به یک سیستم متافیزیک نیاز دارند، یعنی گزارشی از جهان و هستی ما، زیرا چنین گزارشی متعلق به طبیعی ترین نیازهای بشر است. آنها همچنین به یک سیستم متافیزیک رایج نیاز دارند، که برای این که چنین باشد، باید بسیاری از ویژگی های نادر را ترکیب کند. برای مثال، باید بسیار شفاف باشد، و در عین حال در مکان های مناسب مبهم باشد، نه، تا حدی غیرقابل نفوذ.
آنگاه یک نظام اخلاقی صحیح و رضایت بخش باید با جزمات آن ترکیب شود. بالاتر از هر چیز، باید تسلی پایان ناپذیر را در رنج و مرگ به ارمغان آورد. از این نتیجه می شود که فقط در می تواند صادق باشد و نه در . بعلاوه، باید از حمایت قدرتی برخوردار باشد که با قدمت زیادش، با شناخت عمومی، اسنادش، همراه با لحن و گفته هایشان – ویژگی هایی که ترکیب آنها بسیار دشوار است.
که بسیاری از افراد، اگر متوقف شوند، حمایت می شود. اندیشیدن، آنقدر آماده کمک به تضعیف دین نیست، بلکه آن را مقدس ترین گنج مردم می داند. اگر کسی میخواهد دین را نقد کند، باید طبیعت تودههای بزرگ را که برای آن مقدر شده است در نظر داشته باشد و حقارت کامل اخلاقی و فکری آنها را برای خود ترسیم کند. باور نکردنی است.
دعا حاجت غیر ممکن : که این حقارت تا کجا پیش میرود و جرقهای از حقیقت حتی در زیر خشنترین حجاب افسانههای تشریفات غمانگیز که به شکلی پاک نشدنی، مانند عطر مشک، به هر چیزی که با آن تماس پیدا کرده است، همچنان میدرخشد. به عنوان نمونه ای از این موضوع، به حکمت عمیقی که در اوپانیشادها نازل شده است، نگاه کنید.
و سپس به بت پرستی دیوانه وار در هند امروزی نگاه کنید، همانطور که در زیارت ها، صفوف و جشن ها، یا به دیوانه ها آشکار می شود.