دعای گشایش رزق و روزی قوی
دعای گشایش رزق و روزی قوی | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعای گشایش رزق و روزی قوی را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعای گشایش رزق و روزی قوی را برای شما فراهم کنیم.۱۸ اسفند ۱۴۰۳
دعای گشایش رزق و روزی قوی : با این حال، اندیشیدن به این زندگی کنونی دارای نقصی است، و در نتیجه جا برای پیشرفت وجود دارد. از این رو، چنین تأملی، اندیشه شایستگی را از بین نمی برد، بلکه به همان نسبت که صدقه الهی بیش از پیش اعمال می شود، شایستگی را افزایش می دهد. ۳. در نهایت، اس. گریگوری میگوید[۴۶۹]: «هیچ قربانی نزد خداوند پسندیدهتر از غیرت جانها نیست». اما غیرت برای ارواح به این معنی است که انسان خود را به کارهای زندگی فعال بسپارد. از این رو به نظر می رسد.
دعا زندگی متفکرانه شایسته تر از زندگی فعال نیست. اما وقتی چیزی به خدا تقدیم می شود، قربانی از نظر روحی به او تقدیم می شود. و از میان همه چیزهای خوب انسان، خدا به ویژه روح انسان را وقتی به عنوان قربانی به او تقدیم می شود، می پذیرد. اما انسان باید قبل از هر چیز جان خود را به خدا تقدیم کند، طبق کلام جامعه بر جان خود رحم کن که خدا را خشنود می سازد.
دعای گشایش رزق و روزی قوی
دعای گشایش رزق و روزی قوی : اما در آن زندگی آینده ما شایستگی نخواهیم داشت، بلکه پاداش شایستگی های خود را دریافت خواهیم کرد. در نتیجه زندگی متفکرانه به نظر می رسد نسبت شایستگی کمتری نسبت به زندگی فعال دارد. اما نسبت پاداش بیشتری دارد. اما در سعادت آینده انسان به کمال خود رسیده است و در نتیجه جایی برای شایستگی باقی نمی ماند. اما اگر جایی باقی می ماند، شایستگی های او به دلیل برتری صدقه اش کارآمدتر می شد.
قربانی او نزد خداوند پسندتر است. در نتیجه برای خدا خوشایندتر است که انسان روح خود و دیگران را به تفکر بدهد تا عمل. پس وقتی اس. گرگوری می گوید: «هیچ قربانی نزد خدا پسندیده تر از غیرت جان ها نیست»، منظور او این نیست که شایستگی زندگی فعال از متفکر بیشتر است، بلکه این است که سزاوارتر است که انسان باید نفس خود و دیگران را به خدا تقدیم کند، نه اینکه هر هدیه خارجی دیگری تقدیم کند. «اما تو ای خدای ما، بخشنده و راستین و صبور هستی و به همه چیز به رحمت فرمان می دهی، زیرا اگر گناه کنیم.
از آن تو هستیم و عظمت تو را می دانیم و اگر گناه نکنیم، می دانیم که با تو به حساب می آییم.زیرا شناخت تو عدل کامل است و شناخت عدل تو و قدرت تو ریشه جاودانگی است. آنانی که میخواهند ارگ تفکر را در اختیار داشته باشند، باید ابتدا در میدان نبرد زحمت بکشند.” ما میتوانیم زندگی فعال را از دو دیدگاه در نظر بگیریم. کارهای بیرونی؛ و از این منظر روشن است که زندگی فعال مانع متفکر است، زیرا محال است که انسان همزمان به کارهای بیرونی مشغول باشد و در عین حال در فراغت تفکر الهی باشد.
حیات فعال را از نظر هماهنگی و نظمی که در هوسهای درونی نفس وارد میکند، در نظر بگیرید، و از این نظر حیات فعال یاریدهنده تدبر است، زیرا اختلال ناشی از هوسها مانع این امر میشود. بنابراین اس. گرگوری میگوید[۴۷۴]: «آنهایی که میخواهند ارگ تفکر را در اختیار داشته باشند، ابتدا باید در میدان نبرد زحمت بکشند. آنها باید بیاموزند که آیا هنوز به همسایگان خود آسیب میرسانند یا خیر، آیا آسیبی را که همسایهها ممکن است به آنها وارد کنند متحمل میشوند. آیا وقتی چیزهای خوب دنیوی پیش روی آنها قرار می گیرد.
ذهنشان غرق در شادی می شود. چه وقتی چنین چیزهایی کنار گذاشته بسیار اندوهگین می شوند. و در آخر، آنها باید از خود بپرسند که آیا وقتی در درون خود فرو می روند و در چیزهای روحی جستجو می کنند، سایه چیزهای مادی را با خود حمل نمی کنند یا اگر احتماالً آنها را لمس کرده باشند، با احتیاط آنها را دفع می کنند.
بنابراین، تمرینات زندگی فعال برای اندیشیدن مفید است، زیرا آنها هنوز آن احساسات درونی از آنجا ناشی می شوند که به عنوان مانعی برای اندیشیدن عمل می کنند. اما برخی معتقدند که زندگی فعال مانعی است برای متفکرانه، بنابراین: ۱. سکون خاصی برای تفکر لازم است، همانطور که مزمورنویس می گوید: آرام باش و ببین که من خدا هستم.[۴۷۵] اما زندگی فعال دلالت بر اضطراب دارد.
دعای گشایش رزق و روزی قوی : مارتا، مارتا، تو مواظب هستی و هنرمندی باز هم در زندگی متفکرانه نیاز به صراحت خاصی است، اما زندگی فعال مانع از این وضوح بینایی می شود، زیرا اس. گریگوری می گوید : «لیا چشمانی تیره داشت. و مثمر ثمر است، زیرا زندگی فعال، چون مشغول زحمت است، کمتر می بیند.» ۳. و بالاخره، چیزهای مخالف مانع یکدیگر می شوند.
ولى حیات فعال و متفکرانه با یکدیگر مخالفند; زیرا زندگی فعال به چیزهای زیادی مشغول است، در حالی که زندگی متفکرانه بر یک موضوع اندیشیدن ساکن است. بنابراین، آنها در اردوگاههای متضاد قرار دارند.[صفحه ۲۴۷] اما همه این استدلالها بر اشتغال به امور بیرونی اصرار دارند که فقط یک ویژگی در زندگی فعال است، نه بر ویژگی دیگر آن – یعنی قدرت آن در سرکوب احساسات اما پنج باکره احمق که چراغهای خود را برداشته بودند، با خود روغن نبردند. اما خردمندان با چراغها در ظروف خود روغن گرفتند. با این روغن گواهی بر نیکی یا عشق انسان به خدا است.
زیرا بین افرادی که کارهای نیک انجام می دهند این تفاوت وجود دارد که تنها شهادتی که برخی از مردم بر نیکی خود دارند بدون آن است – یعنی در خود اعمال. اما در درون خود احساس نمیکنند که خدا را با تمام قلب خود دوست دارند، از گناهان خود توبه میکنند، زیرا برای خدا نفرت دارند، یا همسایه خود را به خاطر خدا دوست دارند.اما دیگرانی هستند که چنان کارهای نیک انجام میدهند که هم کارهایشان که در برابر انسان میدرخشد، هم از بیرون به روح پاک درون شهادت میدهد.
و هم روحالقدس در وجدان خودشان به روح آنها شهادت میدهد که آنها فرزندان خدا هستند. زیرا چنین مردانی احساس میکنند که خدا را با تمام وجود دوست دارند، به خاطر خدا از گناهان خود توبه میکنند و به خاطر خدا همسایهشان و خودشان را دوست دارند: به طور خلاصه، احساس میکنند که خدا تنها دلیل عشقشان است.
دعای گشایش رزق و روزی قوی : چرا امیدوارند، میترسند، خوشحال میشوند یا غمگین هستند: در یک کلام، چرا هم در درون و هم از بیرون کار میکنند: این است که در ظروف خود روغن داشته باشیم اس آگوستین: ببین زندگی ای که مریم انتخاب کرد! با این حال او جز نوعی از آن زندگی بود.