برنده شدن در قرعه کشی با طلسم
برنده شدن در قرعه کشی با طلسم | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت برنده شدن در قرعه کشی با طلسم را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با برنده شدن در قرعه کشی با طلسم را برای شما فراهم کنیم.۲۳ اسفند ۱۴۰۳
برنده شدن در قرعه کشی با طلسم : مک داول اعتراف می کند: «مسیح رنج کشیده با تصور یهودیان از مسیحیت کاملاً بیگانه بود». ما نگاهی دقیق تر به “پیامبر مانند موسی” در فصل ۵ خواهیم داشت و او را به خواست خدا شناسایی خواهیم کرد. مسیحیان دوست دارند به مردم اطلاع دهند.
دعا در تفاسیر مسیحی مسیحا، او به «پیامبری مانند موسی» تبدیل شد که در سفر تثنیه و به «بنده رنجور» اسرارآمیز در اشعیا توصیف شده است. در متون اصلی، نه پیامبر موزاییکی و نه بنده گمنام با مسیحا ارتباط ندارند و نمی دانیم که آیا این دو شخصیت ناشناس قبل از دوره مسیحیت تأکید مسیحایی داشته اند یا خیر.
برنده شدن در قرعه کشی با طلسم
برنده شدن در قرعه کشی با طلسم : که عیسی “دهان خود را باز نکرد” همانطور که در آیه ۷ بیان می کند. اما یوحنا به ما می گوید که وقتی حنای کاهن اعظم و کل شورای افسران در حال بازجویی از عیسی بودند، او دیگر نمی توانست آرامش خود را حفظ کند و شروع به دفاع کرد.
عبارات «او را میآورند چون برهای را که به ذبح میبرند» و «از زمین زندگان منقطع شد» را در نظر بگیرید. این سخنان در شخص ارمیا نبی عبری محقق شد نه عیسی. در ارمیا ۱۱:۱۹ به ما گفته میشود: «اما من مانند برهای مهربان بودم که به قتلگاه برده میشد.
نمیدانستم که بر ضد من است، نقشههایی میاندیشیدند و میگفتند: «بیایید درخت را با میوهاش نابود کنیم، او را از زمین زندهها قطع کنیم تا نامش دیگر به یاد نیاید». ارمیا پس از هشدار دادن به مجازات وحشتناک بابلی ها در افق، توسط قومش طرد شد و مورد آزار قرار گرفت.
او مورد تمسخر، تمسخر، آب دهان، شلاق، زندانی شدن و در نهایت به خاطر مشکلش کشته شد. ارمیا به خاطر گناهان قومش نبود، بلکه به خاطر گناهان آنها بود – آنها به سادگی به او ایمان نمی آوردند. بسیاری از محققان معتقدند که یا فصل ۵۳ توسط خود اشعیا نبی نوشته شده است.
یا توسط یکی دیگر از معاصران که خدمت ارمیا را پیشگویی کرده است، یا اینکه در واقع پس از مرگ ارمیا توسط یک کاتب یهودی مقیم بابل به صورت گذشته نوشته شده است. در هر صورت، قطعاً اشاره ای به عیسی مسیح نیست.
یهودیان اشعیا ۵۳ را به عنوان اشاره ای به کل اسرائیل تفسیر می کنند زیرا بارها در کتاب اشعیا (فصل ۴۲)، مزامیر و جاهای دیگر در عهد عتیق، خداوند در واقع از اسرائیل به عنوان «بنده من» یاد می کند. مشکل این واقعیت این است که اسرائیل به سادگی با این توصیف مطابقت ندارد.
علاوه بر این، چگونه می تواند اشاره ای به اسرائیل باشد در حالی که خود اسرائیل در حال صحبت است؟ این عبارات را در نظر بگیرید: “اما او به خاطر گناهان ما مجروح شد.
و با زخم های او شفا یافتیم.” خداوند صبایوت میگوید: «ای شمشیر، بر ضد شبان من و بر مرد [که] همتای من است، بیدار شو، شبان را بزن و گوسفندان پراکنده خواهند شد. دستم را روی کوچولوها بگردان.» هم مرقس و هم متی به ما می گویند.
که در بحرانی ترین مقطع زندگی عیسی، «همه شاگردانش او را ترک کردند و گریختند» (مرقس ۱۴:۵۰؛ متی ۲۶:۵۶). هنگامی که مسلمانان سعی می کنند به این نکته اشاره کنند که همه شاگردان عیسی او را ترک کردند و شاهد آنچه در کالواری رخ داده بود، نبودند.
مسیحیان پاسخ می دهند که “شاگردی که عیسی او را دوست داشت” آنجا بود و حتی در پای صلیب ایستاده بود (یوحنا ۱۹:۲۶). ). همانطور که یوحنا برای اثبات مرگ عیسی، ماجرای به چوب بستن را اختراع کرد، او همچنین شاگردی را در مصلوب شدن قرار میدهد.
برنده شدن در قرعه کشی با طلسم : بدین ترتیب با همدیگرهایی که ذکر میکنند همه شاگردانش او را در کمال سکون گذاشتهاند، تناقض دارد. یوحنا همچنین اشاره می کند که دو «شاگرد مخفی»، یوسف اهل آریماتی و نیقودیموس جسد عیسی را از صلیب بیرون آوردند.
مایه تاسف است که ما گزارش دست اولی از هیچ یک از این دو مرد در مورد آنچه آنها در مورد جسد “مرده” عیسی متوجه شده اند نداریم. پطرس «از دور دنبال کرد»، اما قبل از شروع محاکمه عیسی، «بیرون رفت و به شدت گریه کرد» و تا یکشنبه عید پاک دیگر ذکر نشده است.
بنابراین او در صلیب حضور نداشت. داوود می گوید: «خدای من، خدای من، چرا مرا ترک کردی؟ [چرا] از یاری من، [و از] سخنان غرش من دوری؟… چرا که سگ ها مرا احاطه کرده اند، جماعت بدکاران مرا محصور کرده اند، دست ها و پاهایم را سوراخ کرده اند… جامه هایم را بین خود تقسیم می کنند.
بدیهی است که این چیزی بیش از تلاش مبشرین برای مشروعیت بخشیدن به مرگ مسیح نیست، اما باز هم هیچ اشاره ای به این موضوع نشده است که به مسح شده خدا اشاره شده است.
انجیلها بهرایگان از عهد عتیق وام گرفتهاند تا آموزههای الهیات خود را برسانند، اما وقتی قرآن داستان یا رویدادی را که در کتاب مقدس عبری یافت میشود تأیید میکند، مسیحیان محمد را جاعل میخوانند!
برنده شدن در قرعه کشی با طلسم : بیایید به سه آیه قبل نگاه کنیم: “عادلان فریاد می زنند و خداوند می شنود و آنها را از تمام مشکلاتشان رهایی می بخشد. خداوند به کسانی که دل شکسته اند نزدیک است. و کسانی را که دارای روح پشیمان هستند نجات می دهد.