دعایی برای گشایش بخت بسته شده
دعایی برای گشایش بخت بسته شده | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعایی برای گشایش بخت بسته شده را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعایی برای گشایش بخت بسته شده را برای شما فراهم کنیم.۲۰ اسفند ۱۴۰۳
دعایی برای گشایش بخت بسته شده : با این افکار و همه چیزهایی که ما را از آرامش و آسایش قلب بیرون میآورد، نباید مخالفت کنیم، مگر آنگونه که خود شیطان جهنم را میخواهیم، و به همان اندازه که باید از آن بگریزیم. از روح ما بدون شک، اما هر دو فکر دیگر، روح جسم و همچنین روح جهان، هر چه می توانند باعث از دست دادن روح ما می شوند، اما خطرناکتر از همه روح کینه توزی. چرا، او به تنهایی است، اما آنها بدون او نیستند. زیرا اگر روح انسان هرگز از شهوات جسمانی و از شادی بیهوده این جهان پاک نشود، و اگر با این روح کینه توز، خشم و شرارت آلوده شده باشد.
دعا در برابر تمام پاکی های دیگر قبل از آن قرار نگیرد. از دست دادن و اگر روحی هرگز تا این حد آلوده به شهوت جسم و شادی بیهوده دنیا نشود، و به فیض آن را در آرامش و آرامش قلب برای مسیحیان حتی مسیحی نگاه دارد، هر چند که همه آن پر باشد. انجام دادن آن سخت است (عرف دو نفر دیگر)، اما کمتر از بین می رود، نه در برابر تمام پلیدی های دیگر بدن و دنیا که قبلاً لمس شده است. زیرا آنها زندگی عبادی را از روح باز میدارند.
دعایی برای گشایش بخت بسته شده
دعایی برای گشایش بخت بسته شده : اگر باید انجام شود یا به ما گفته شود، نه آنقدر دوست داشتنی و نه آنقدر عاقلانه که میخواهیم. این بدگمانی در همه ما ایجاد می کند، اگر باید در نشانه، در چهره، در کلام یا در کار نشان داده شود، که ممکن است به هر طریقی به کینه توزی یا سنگینی دل تبدیل شود. ما را به سرعت می رساند تا آن را نزد خود ببریم.
و هر چند شادی بیهوده جهان بدتر باشد، زیرا ما را از حقیقت واقعی باز میدارد. لذتی که باید در تعمق در چیزهای بهشتی داشته باشیم، که فرشتگان آسمان به ما خدمت کردند و به ما آموختند. زیرا کسانی که با شهوت میخواهند در اینجا در زمین مورد پرستش، لطف و خدمت انسانها قرار گیرند، سزاوار این هستند که در تمام طول عمر خود از پرستش، لطف و خدمت فرشته در تعمق شبحآمیز بهشت و چیزهای بهشتی صرف نظر کنند. کدام تفکر به خودی خود بهتر و شایسته تر از شهوت و پسند عبادت است.
و برای این تلخی روح کینه توزی، خشم، و بدترین روح شرارت را از بین می برم، زیرا بهترین چیز را به ما میدهد، و آن صدقه است، که همان خداست. زیرا کسی که فاقد آرامش و آرامش دل است، او فاقد حضور پرنشاط منظره زیبای آرامش بلند بهشت است، خدای مهربان خود عزیزش. این امر داوود را در مزمور گواه میدهد، جایی که میگوید، که مکان خدا در صلح است و مسکن او در صیون است سیون به اندازه ی منظره ی صلح برای گفتن است. رؤیت روح، اندیشه همان روح است.
و مسلماً، در آن روحی که بیشتر درگیر افکار صلح است، خداوند مسکن خود را قرار داده است. و این گونه می گوید خود پیامبر، هنگامی که می فرماید: «روح من بر چه کسی آرام می گیرد، مگر بر حلیم و آرام بخش.» و بنابراین، برای آن کسی که خدا پیوسته در او ساکن است و در عشق زندگی می کند. و با توجه به آرامش والای الوهیت، که بالاترین و بهترین مهمانی است که در این زندگی ممکن است انجام شود.
دعایی برای گشایش بخت بسته شده : چه او شب و روز مشغول باشد تا روح جسم و روح جسم و روح را فرو ببندد. روح جهان، اما بیشتر از همه روح کینه توز، خشم و شرارت، زیرا او کثیف ترین و بدترین پلیدی است. و دانستن شخصیت او بسیار ضروری و سریع است و نه برای نادانی از نیرنگ های رقت بار او. زیرا زمانی، آن مرد ملعون شریر، شباهت خود را به فرشته ای از نور تغییر خواهد داد، تا در زیر رنگ فضیلت، کارهای بیشتری انجام دهد. بذر تلخی و اختلافی که او نشان می دهد.
در اولین نمایش هرگز آنقدر مقدس و عادلانه به نظر نمی رسد. او بسیاری را به قدوسیت منحصربفرد میرساند و قوانین و رسوم رایج درجات خود را، مانند روزهداری، تیز پوشیدن، و بسیاری از اعمال مذهبی و اعمال ظاهری دیگر، در سرزنش آشکار نافرمانیهای دیگر مردان، که آنها برای آن مسئولیتی ندارند، میخواند. انجام دادن.همه اینها و بسیاری دیگر را برمی انگیزد تا آنها را انجام دهند و همه آنها را به رنگ فداکاری و نیکوکاری انجام دهند. نه از آن جهت که او از هیچ عمل عبادتی و خیریه ای خشنود است.
بلکه عاشق اختلاف و تهمت است، که همواره ناشی از چنین تکینگی های ناپسندی است. زیرا هر جا که یک یا دو نفر در یک جماعت دیندار باشند، که یکی یا دو نفر از این جماعتهای ظاهری استفاده میکنند، آنگاه در نظر احمقها همه بازماندگان مورد تهمت قرار میگیرند. اما در نزد حکیم به خود تهمت می زنند. اما از آنجا که احمق ها بیشتر از عاقل هستند، پس به نفع احمق ها، چنین انجام دهندگان منحصر به فردی عاقل هستند، در صورتی که (اگر عاقلانه تعیین شده باشد) آنها و همه عاملانشان را باید احمق دانست و تیر به تیر می خورد.
از شیطان، برای کشتن ارواح ساده واقعی زیر رنگ تقدس و نیکوکاری. و به این ترتیب شیطان می تواند فریب های زیادی را به این طریق وارد کند. کسی که رضایت نمیدهد، اما او را به دعا و نصیحت میکند، با مهربانی از این همه نیرنگ رهایی مییابد. اما مایه تاسف است که بگوییم و بیشتر احساس کنیم که گاهی اوقات روح خودمان چنان بر هر یک از این سه روح غلبه می کند، از جسم، دنیا، و شیطان، و به این ترتیب وارد شده است. خطر، محدود به اسارت، در ظلم و ستم و در خدمت همه آنها، که غم و اندوه آن است.
دعایی برای گشایش بخت بسته شده : در سردرگمی و از دست دادن شدید خود، اکنون وظیفه هر یک از آنها را به خودی خود انجام می دهد. و این زمانی اتفاق می افتد که، پس از استفاده طولانی مدت، و رضایت مرسوم زمانی که آنها می آیند. در نهایت آنقدر جسمانی، بسیار دنیوی، و بدخواهانه، بسیار بد، و چنان بدخواهانه ساخته می شود.
که اکنون آشکارا از خود، بدون پیشنهاد هر روح دیگری، نه تنها افکار شهوانی جسمانی و افکار بیهوده دنیا، بلکه بدتر از همه اینها، مانند افکار تلخ و بد، در غیبت و پندار، و سوء ظن شیطانی در خود ایجاد می کند و می آورد.