دعای مجرب برای دفع دشمن سرسخت
دعای مجرب برای دفع دشمن سرسخت | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعای مجرب برای دفع دشمن سرسخت را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعای مجرب برای دفع دشمن سرسخت را برای شما فراهم کنیم.۲۰ اسفند ۱۴۰۳
دعای مجرب برای دفع دشمن سرسخت : نه به ندرت بلکه اغلب، پای دیگر خود را در زندگی مرگبار دارد. بنابراین وقتی پولس مقدس این کلمه را با اشتیاق فراوان گفت: “چه کسی مرا از این بدن مرگبار نجات خواهد داد؟” و هنگامی که چنین گفت: “آرزو دارم که رها شوم و با مسیح باشم، احساس کردم.” و روحی که ایساکار را در محبت خود احساس می کند، یعنی لذت شیرینی درونی را که توسط ایساکار درک می شود، چنین می کند. آن را وادار می کند که این زندگی رقت بار را رها کند، اما ممکن است نکند. آرزوی ورود به زندگی مبارک را دارد.
دعا اما ممکن است نتواند. آن را انجام می دهد تا بتواند، و با این حال، بین شرایط ساکن است. چگونه نفرت کامل از گناه در عاطفه اوج می گیرد و بنابراین این است که پس از تولد ایساکار زبولون، یعنی نفرت از گناه. و اینجاست که بخواهیم از این بگذریم که چرا آن نفرت از گناه هرگز به طور کامل در محبت مرد احساس نمی شود، پیش از آن زمان که لذت روحی از شیرینی درونی در محبت احساس شود، و این مهارت است: زیرا قبل از آن هرگز علت واقعی نبود. نفرتی که در محبت احساس می شود.
دعای مجرب برای دفع دشمن سرسخت
دعای مجرب برای دفع دشمن سرسخت : مهلت را به طور کامل ترک کرده است، اما نه به طور کامل، و به زودی دچار بی مرگی شده است، اما نه به طور کامل. زیرا تا زمانی که او به کالاهای این دنیا مانند گوشت و نوشیدنی و لباس نیاز دارد، زیرا به هر زندهای میرسد، اما یک پای او در این زندگی مرگبار است. و برای فراوانی شادی و شیرینی روحی که در خدا احساس می کند.
زیرا احساس شادی روحی به انسان می آموزد که گناه چه چیزی به روح آسیب می رساند. و بعد از آن زیان در نفس کم یا زیاد احساس می شود، پس از آن نفرت کم و بیش در حد ضرر سنجیده می شود. اما هنگامی که روحی به لطف خدا و زحمت طولانی، به شادی روحی در خدا می رسد، احساس می کند که گناه باعث تأخیر آن شده است. و همچنین وقتی احساس کند که ممکن است همیشه در احساس آن شادی شبحآمیز دوام نیاورد، زیرا فساد جسمانی که گناه فساد عامل آن است.
و از این نفرت داود در مزمور صحبت می کند، جایی که چنین می گوید: “با بغض کامل از آنها متنفر بودم.” و در مزمور دیگری می گوید که “او از همه راه های بد نفرت داشت.” چنین است. به خوبی ثابت کرد که قبل از تولد زبولون، یهودا و ایساکار هر دو به دنیا آمدند. زیرا اگر انسان ابتدا در احساس خود صدقه و شادی روحی داشته باشد، ممکن است به هیچ وجه این نفرت کامل از گناه را در محبت خود احساس نکند.
دعای مجرب برای دفع دشمن سرسخت : زیرا یهودا، یعنی صدقه، به ما می آموزد که چگونه در خود و در برادرانمان از گناه متنفر باشیم. و ایساکار، یعنی احساس شادی روحی در خدا، به ما می آموزد که چرا در خود و در برادرانمان از گناه متنفر باشیم. یهودا به ما دستور میدهد که از گناه متنفر باشیم و مهربانان را دوست بداریم. و ایساکار به ما دستور داد که گناه را نابود کنیم و نوع را نجات دهیم. و از این رو محال است که آن نوع در خدا و در چیزهای شبح وار با نفرت کامل و نابود کردن گناه قوی شود.
و از این رو زبولون در داستان «مسکن به جای قدرت است.« و لیا در ولادت خود گفت: «هم اکنون شوهرم با من ساکن خواهد شد» و این گونه است که خداوند، شوهر واقعی جان ما، در آن روح ساکن است و آن را در روح تقویت می کند. محبتی همراه با شادی و شیرینی شبحآلود در عشق او، که زحمت میکشد تا گناه را در خود و دیگران با نفرت کامل از گناه و هر نوع گناه از بین ببرد.
و بدین ترتیب گفته میشود که چگونه زبولون متولد میشود. و در عاطفه رشد می کند، اما اگر چه روحی از طریق فیض در آن احساس نفرت کامل از گناه کند، آیا ممکن است هنوز بدون گناه زندگی کند؟ : «اگر بگوییم گناهی نداریم، خود را فریب می دهیم و آرامش در ما نیست.» و همچنین قدیس آستین می گوید که او جرأت می کند.
بگوید که هیچ انسانی بدون گناه زندگی نمی کند. چه کسی است که از روی نادانی مرتکب گناه نمی شود؟ آنها باید در اصلاح دیگران مهربان باشند. و به همین دلیل است که انسانها به شدت در همان گناهانی میافتند که بیشتر از همه از آن متنفرند، بنابراین، پس از نفرت از گناه، شرم در روح یک انسان ایجاد میشود. پس از زبولون دینه به دنیا آمد. همانطور که زبولون نفرت از گناه است.
دعای مجرب برای دفع دشمن سرسخت : کسی که هرگز زبولون را احساس نکرد، دینه را هرگز احساس نکرد. مردان شرور نوعی شرم دارند، اما این شرم مقرر نیست. چرا اگر از گناه شرم کامل داشتند، عرفاً نباید با اراده و نصیحت این کار را انجام دهند، بلکه بیشتر با پارچه ناپاک بر بدن شرم می کنند.
تا با فکر ناپاک در جان. اما پس از اینکه دینه را به دست آوردی چه میشوی، فکر کن که اگر فکر ناپسندی در دلت میافتد، به همان اندازه شرمنده میشوی که اگر برهنه در برابر پادشاه و همه سلطنتش بایستی. و در غیر این صورت به خوبی آن را خیس کن که هنوز در احساست شرمنده نشده ای، اگر چنین است.