دعا برای نیامدن شخصی به خانه
دعا برای نیامدن شخصی به خانه | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعا برای نیامدن شخصی به خانه را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعا برای نیامدن شخصی به خانه را برای شما فراهم کنیم.۲۰ اسفند ۱۴۰۳
دعا برای نیامدن شخصی به خانه : شیرینی بیشتر در عشق او احساس محبت می کند. همچنین پس از ولادت اشر، لیا گفت: «این برای سعادت من است» و از این رو، اشر را در داستان «مبارک» نامیدند و از این رو به خوبی گفته شده است که صبر در نفسانیات، سعادت است. در محبت چرا هر چه شهوانی به بیماری مبتلا شود، روح در محبت بیشتر برکت دارد. و بدین ترتیب با پرهیز و بردباری ما نه تنها اعتدال در گوشت و نوشیدنی و رنج مصیبت ظاهری را درک خواهیم کرد، بلکه [در] هر گونه لذتهای جسمانی، مهربانی و دنیوی، و انواع بیماریهای جسمانی را نیز درک خواهیم کرد.
دعا که با هر یک از پنج عقل ما، شهوانی را عذاب می دهد یا لذت می برد. بر این اساس، ثمره شهوانی به کمک محبت، بانویش میدهد. آرامش و آرامش بسیار در آن نفس است که نه مست از شهوت نفسانی است و نه از درد آن غوغا می کند. اولین مورد توسط گاد و دومی توسط اشر بدست آمده است. در اینجا باید آن را خیس کرد که ابتدا دوشیزه راحیل به شوهر یا دوشیزه لیا سپرده شد. و این مهارت به همین دلیل است. به راستی، اما اگر از هوس تخیلات، یعنی در جریان افکار بیهوده، خودداری شود، بدون شک ممکن است شهوت نفسانی از بین نرود. پس هر کس او را از شهوات نفسانی و دنیوی باز دارد.
دعا برای نیامدن شخصی به خانه
دعا برای نیامدن شخصی به خانه : اینها فرزندانی هستند که زیلفا با اندوه به دنیا آورد. زیرا در پرهیز و شکیبایی نفسانیات در جسم مجازات می شود. اما آن که غم و اندوه برای نفسانیات است به راحتی و سعادت به محبت تبدیل می شود. و از این رو است که وقتی جاد به دنیا آمد، لیا گریه کرد و گفت: «خوشحال» و از این رو در داستان «سعادت» یا «شائبه»، گاد را می خوابانند. و لذا به خوبی گفته می شود که پرهیز از نفسانیات، شادی در محبت است. چرا هر چه شهوتش کمتر از شهوتش لذت می برد.
اولاً به ندرت به فکر بیهوده می پردازد. و همچنین هرگز در این زندگی ممکن است یک انسان به طور کامل از آسانی جسم خوار نباشد و از بیماری نترسد، اما اگر قبلاً به علایق و عذابهای آینده توجه کرده باشد. اما در اینجا باید به این نکته اشاره کرد که چگونه با این چهار پسر این دو دختر، شهر وجدان ما به طرز شگفت انگیزی از همه وسوسه ها محافظت می شود. با وجود همه وسوسه ها، یا با فکر در درون ما ایجاد می شود، یا در غیر آن توسط برخی از پنج خرد ما. اما دان با دیدن درد افکار شیطانی را در درون خود خواهد دید و لعنت خواهد کرد.
و جاد با استفاده از پرهیز از لذتهای دروغین جلوگیری خواهد کرد. دان از درون بیدار می شود و گاد در بیرون. و همچنین دو برادر دیگرشان بسیار به آنها کمک کردند: نفتالی با دان صلح کرد و آشیر به جاد گفت که از دشمنان خود هراسی نداشته باشد. دان دل را از زشتی جهنم می ترسد و نفتالی آن را با رؤیت سعادت بهشتی گرامی می دارد. همچنین اشر برادر خود را در بیرون کمک میکند تا از طریق هر دو، دیوار شهر شکسته نشود.
جاد آسودگی را میطلبد و آشیر در پی بیماری است. اشر به زودی دشمن خود را فریب می دهد، زیرا او شکیبایی پدرش و توجه به نفتالی را به یاد می آورد، و بنابراین اغلب اوقات، هر چه دشمنان او بیشتر باشد، چیزهای بیشتری برای غلبه دارد. و از این رو، هنگامی که بر دشمنان خود (یعنی بر ناملایمات دنیا) غلبه کرد، به زودی او را نزد برادرش گاد میگرداند تا به نابودی دشمنانش کمک کند. و بیشک، از آن جا که او بیاید، به زودی پشت کرده، فرار میکنند. دشمنان جاد لذتهای جسمانی هستند.
دعا برای نیامدن شخصی به خانه : اما به راستی از زمانی که انسان در رنج پرهیز خود صبر می کند، لذت های کاذب در او جای سودی نمی یابد. سرفصل هفتم چقدر لذت شیرینی درونی در عاطفه اوج می گیرد، بنابراین وقتی دشمن می گریزد و شهر آرام می گیرد، آنگاه مردی شروع می کند تا ثابت کند که چه آرامش عالی خداست که از هوش انسان می گذرد. و از این رو لیه بچه دار شدن را تا این زمان که جاد و آشیر از زیلفا، دوشیزه او به دنیا آمدند، گذاشت. به راستی، اما اگر انسان با پرهیز و بردباری از شهوت و درد پنجه هوشی خودداری کند.
هرگز شیرینی باطنی و شادی واقعی در خدا و اشباح در محبت نخواهد داشت. این همان ایساکار، پنجمین پسر لیه است که در داستان «مید» آمده است. زیرا این لذت مزه آن است. سعادت بهشتی، که درمان بی پایان یک روح عابد است، از اینجا شروع می شود. لیه در تولد این فرزند گفت: «خداوند به من عطا کرد، زیرا من دخترم را در فرزندآوری به شوهرم دادم». پرهیز از هر گونه لذت جسمانی، مهربانی و دنیوی، و رنج ثمربخش از هر بیماری جسمانی و دنیوی. از این رو پروردگار رحمت عظیم خود ما را شادی ناگفتنی و شیرینی باطنی در محبت ما می بخشد.
که با قلب پلید خود کمتر شرم داری تا با بدن ناپاک خود، و اگر با بدن ناپاک خود در از دید مردم، نه با قلب ناپاک تو در نظر پادشاه آسمان و همه فرشتگان و مقدسین او در آسمان به طور جدی از شادی حاکمه و مدد ملکوت آسمان. یعقوب در مورد ایساکار گفت که او «الاغی نیرومند است که در میان شروط زندگی میکند.» و چنین است که مردی در این حالت، که در محبت خود نهایت شادی ابدی را احساس میکند، مانند «الاغی قوی است». و سکونت بین اصطلاحات»; زیرا که او هرگز آنچنان از شادی و شادی شبح وار در خدا پر نشود.
اما به دلیل فساد جسم در این زندگی مرگبار، او مسئولیت بدن کشنده را مانند گرسنگی، تشنگی، و سرما، خواب بر دوش می کشد. و بسیاری از بیماری های دیگر؛ زیرا در بدن او به الاغ تشبیه شده است. امّا چون در روح او قوی است که همه هوسها و شهوات نفسانی را با صبر و پرهیز در نفسانیات و با فراوانی شادی روحی و شیرینی در محبت از بین ببرد.
دعا برای نیامدن شخصی به خانه : و همچنین یک روح در این حالت بین شرایط زندگی مرگبار و زندگی غیر کشنده ساکن است.کسی که بین این اصطلاحات ساکن است.