دعا برای نابودی شوهر ظالم
دعا برای نابودی شوهر ظالم | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعا برای نابودی شوهر ظالم را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعا برای نابودی شوهر ظالم را برای شما فراهم کنیم.۲۰ اسفند ۱۴۰۳
دعا برای نابودی شوهر ظالم : از محبت، احساسات تعیین شده و اندازه گیری شده سرچشمه می گیرد. و از عقل، معرفتهای درست و فهمهای روشن پدید می آید. و هر چه یهودا بیشتر میل می کند، یعنی عشق، به همان اندازه میل به بچه دار شدن راحیل می کند، یعنی عقل پس از دانستن مطالعه می کند. اما کیست که نمی داند چقدر سخت است و برای یک روح جسمانی که در مطالعات شبح وار در عین حال بی ادب است، برای قیام در دانستن چیزهای غیرقابل رؤیت، و برای در نظر گرفتن چشم اندیشیدن در شبح، غیرممکن است.
دعا چرا روحی که در عین حال گستاخ و جسمانی است جز چیزهای جسمانی نمی داند و چیزی جز چیزهای قابل دیدن به ذهن نمی رسد. و با این حال، هر چند ممکن است به درون می نگرد. و برای اینکه با علم شبح هنوز به وضوح نبیند، با تخیل می اندیشد. و این دلیلی است که راحیل از دوشیزه خود نسبت به خود فرزندان اول داشت. و به این ترتیب است که، اگرچه ممکن است تمام روح یک انسان هنوز نور معرفت روحی را در دلیل دریافت نکرده باشد، اما فکر می کند که این شیرین است که ذهن را به خدا و چیزهای شبح وار در تخیل نگاه دارد. همانطور که توسط راحیل عقل را درک می کنیم، به وسیله دوشیزه او بیله نیز تخیل را درک می کنیم.
دعا برای نابودی شوهر ظالم
دعا برای نابودی شوهر ظالم : یعنی زمانی که عشق و میل به کالاهای واقعی غیبی بالا می رود و در محبت مردی افزایش می یابد. آنگاه راحیل طمع میورزد تا چند فرزند بیاورد. یعنی برای دانستن این چیزهایی که محبت احساس می کند، طمع به عقل دارد. زیرا همانطور که در عشق به عشق می افتد، به دلیل دانستن نیز می افتد.
و بنابراین، عقل نشان میدهد که فکر کردن به چیزهای شبحآمیز به چه نحوی سودمندتر است. بله، اگر با تخیل منصفانه، میل ما را برانگیخت. بیشتر از آن است که در باطل ها و چیزهای فریبنده این دنیا فکر کنیم. و بنابراین، از بیله این دو به دنیا آمدند: دان و نفتالی. دان است که می گویند دید از دردهای آینده; و نفتالی، منظره شادی های آینده.
این دو کودک برای یک روح کارگر کاملاً نیازمند و سریع هستند. کسی که پیشنهادات بد گناهان را فرو می ریزد. و دیگری برای این که اراده های خود را در کار خیر و برافروختن خواسته هایمان بالا ببریم. زیرا همانطور که بر دان است که با دیدن دردهای آتی، پیشنهادهای بد گناه را بیاوریم، به برادر دیگر نفتالی نیز واگذار می شود که اراده ما را در انجام کارهای خیر و برافروختن امیال مقدس با مشاهده شادی های آینده بالا ببرد. . و از این رو، مردان مقدس، هنگامی که با برانگیختن هر فکر ناپسندی به هر چیز نامشروعی برانگیخته می شوند.
هر گاه دردهایی را که قرار است پیش بیاید، پیش روی خود قرار می دهند. و بنابراین آنها در آغاز وسوسه خود را خاموش می کنند، پیش از آن که در روح آنها لذت ناپسندی ایجاد شود. و هر گاه که ارادت و علاقه آنها به خدا و اشیای شبح وار از بین می رود و سرد می شود (هر گاه در این زندگی اتفاق می افتد، به دلیل فساد جسم و بسیاری از مهارت های دیگر)، به همان اندازه در ذهن خود این موضوع را مطرح می کنند.
شادی که در راه است و بنابراین آنها اراده خود را با امیال مقدس شعله ور می سازند و وسوسه خود را در ابتدا از بین می برند، قبل از اینکه به هر خستگی یا سنگینی تنبلی برسد. و برای آن ما با دان افکار ناروا را لعنت می کنیم، بنابراین او در داستان «عذاب» به خوبی خفته است. و همچنین پدرش یعقوب درباره او چنین گفته است: «دان قوم خود را خواهد دانست».
همچنین در داستان آمده است که وقتی بلحه دان را آورد، راحیل چنین گفت: «پروردگار ما مرا تلقی کرده است»؛[۵۸] یعنی: «پروردگار ما مرا به خواهرم لیه یکسان کرده است». و عقل چنین می گوید، هنگامی که خیال دردهای آینده را دید که پروردگار ما او را با محبت خواهرش یکسان کرده است. و او چنین میگوید، زیرا در تخیلاتش دردهایی را میبیند که از آنها ترس و اندوه در احساسش داشت.
دعا برای نابودی شوهر ظالم : و سپس نفتالی آمد، یعنی منظره شادی های آینده. و در ولادت او راحیل سخن گفت و گفت: «من شبیه خواهرم لیا شدم» و از این رو نفتالی در داستان «مثل» خوابیده است. محبت زیرا در آنجا که امید و عشق به شادی را در احساسش پیدا کرده بود، اکنون شاهد شادی در تخیلاتش شده است. یعقوب در مورد نفتالی گفت که او «نفتالی فرستاده شده بود.
سخنان هشیارانه میگفت.» بنابراین، هنگامی که ما شادیهای بهشت را تصور میکنیم، میگوییم در بهشت عادلانه است. به طرز شگفتانگیزی، نفتالی جان ما را با آرزوهای مقدس میافزاید، هر گاه که ما شایستگی و سربلندی شادیهای بهشت را تصور کنیم. سرفصل ششم چگونه فضیلت های پرهیز و شکیبایی در حس افزایش می یابد.
وقتی لیا دید که خواهرش راحیل از این دو حرامزاده که از دوشیزه خود بیله به دنیا آمده اند بسیار خوشحال شده است، دختر خود زیلپا را فراخواند تا او را به شوهرش یعقوب برساند. تا بتواند با خواهرش شادی کند، زیرا دو حرامزاده دیگر از زیلپا دوشیزه خود گرفتند. و به این ترتیب در روح انسان به نظر می رسد که باشد، از زمانی که عقل از غوغای عظیم خیال خودداری کرد و او را در برابر خدا فرو برد.
و او را در یاری او ثمره ای به بار آورد. با علم به این حق که محبت از شهوت و عطش نفسانی دوری کند و او را از خدا غافل کند و در کمک به احساسش ثمره ای به بار آورد.اما چه ثمره ای می تواند داشته باشد جز اینکه یاد بگیرد در امور آسان با اعتدال زندگی کند و در چیزهای ناراحت کننده صبور باشد. اینها فرزندان زیلفه و جاد و عشر هستند: جاد پرهیز است و عشر صبر است. گاد فرزندی است که زودتر به دنیا میآید.
دعا برای نابودی شوهر ظالم : و اشر فرزند دوم. زیرا ابتدا لازم است که در خودمان با پرهیز احتیاط آمیز رفتار کنیم و بعد از آن بیماری ظاهری را در قوت صبر تحمل کنیم.