دعا برای نابودی ظالمین
دعا برای نابودی ظالمین | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعا برای نابودی ظالمین را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعا برای نابودی ظالمین را برای شما فراهم کنیم.۲۰ اسفند ۱۴۰۳
دعا برای نابودی ظالمین : شناخت خود، از نظر ریچارد سنت ویکتور، کوه بلندی است که مسیح بر آن مسخ شده است. برای کاترین سیهنا، اصطبلی است که زائر زمان تا ابدیت باید دوباره در آن متولد شود. “آیا میبینی مسیح تغییر شکل یافته است؟” ریچارد می پرسد؛ «از این کوه بالا برو؛ یاد بگیر که خودت را بشناسی.» کاترین که در شخص پدر ابدی صحبت می کند، می نویسد: «تو می بینی، این کلمه شیرین و دوست داشتنی که در اصطبل متولد شد، در حالی که مریم در سفر بود، برای نشان دادن به شما که اهل سفر هستید.
دعا که باید در طویله معرفت خود از نو متولد شوید، جایی که او را مولود فیض در جان خود خواهید یافت.» روح آینه ای است که چیزهای نامرئی خدا را منعکس می کند. و تنها با صفای دل است که این آینه آشکار می شود. ریچارد از سنت ویکتور می نویسد: “بنابراین، هر که تشنه دیدن خدای خود است، اجازه دهید آینه خود را پاک کند، روح خود را پاک کند.
دعا برای نابودی ظالمین
دعا برای نابودی ظالمین : و در رساله صلاحدید، ما حتی یک طنز نادر را می یابیم. جایی که مشاور «به طرز مشکوکی متوجه تحریکات روحانی خبرنگارش می شود، مبادا «آنها به شیوه میمون تصور شوند». مانند سنت کاترین سیهنا، اگرچه در درجهای کمتر، او دارای موهبت بینایی و قوه شهود همراه با حس مشترک خانگی است و میتواند «معنای ساده» خود را با لبخند نشان دهد. من عبارتی از سنت کاترین، «سلول خودشناسی» به عنوان عنوان این جلد کوچک وام گرفته ام.معرفت نفس و طهارت قلب، تعلیم عرفا، شرط لازم برای اعتلای عرفانی است.
پس از اینکه آینه خود را به این ترتیب پاک کرد و مدت ها با پشتکار به آن خیره شد، وضوح خاصی از نور الهی آغاز می شود. بر او بتابد و شعاع عظیمی از بینایی ناخواسته در برابر چشمانش ظاهر شود. عقل، نصیحت درست و عقل شبحآلود میآورد. و از محبت، آرزوهای مقدس و احساسات مقرر سرچشمه می گیرد. و همانطور که راحیل و لیا هر دو همسر یعقوب بودند، روح انسان نیز به واسطه پرتو معرفت به دلیل و شیرینی عشق در محبت، نزد خداوند همسر مییابد. به یعقوب خدا را می فهمند.
با راحیل عقل را می فهمند، به لیا را محبت را می فهمند. هر یک از این زنان، راحیل و لیا، دوشیزه ای برای خود گرفتند. راحیل بیله را گرفت و لیا زیلفا را. بیله یک جنگلباز بزرگ بود و زیلفا همیشه مست و تشنه بود. بِلَهَه تخیل فهمیده می شود، که خدمتگزار عقل است، چنانکه بیله برای راحیل بود. با زیلفا، شهوانی درک می شود، که خدمتگزار محبت است، همانطور که زیلفا برای لیا بود. و این دوشیزگان به قدری به زنان خود محتاج هستند که بدون آنها این دنیا هیچ خدمتی به آنها نخواهد کرد.
چرا، بدون تخیل، عقل ممکن است نداند، و بدون نفسانی ممکن است محبت احساس نشود. و با این حال، تخیل چنان ناخوشایند در گوش ما گریه می کند که، به همین دلیل، خانمش ممکن است این کار را انجام دهد، اما ممکن است او را متوقف نکند. و از این رو اغلب اوقات است که ما باید دعا کنیم، آنقدر خیالات گوناگون از افکار بیهوده و شیطانی در دل ما می گریزند تا به هیچ وجه نتوانیم با قدرت خود آنها را از خود دور کنیم. و به این ترتیب به خوبی ثابت می شود که بیله یک ژانگل ناپاک است.
و همچنین شهوانی همیشه آنقدر تشنه است که آن همه محبت بانویش ممکن است هنوز تشنگی او را از بین نبرد. نوشیدنی که او می خواهد، شهوت لذت های جسمانی، مهربانانه و دنیوی است که هر چه بیشتر بنوشد تشنه تر می شود. چرا، برای پرکردن اشتهای نفسانی، همه این دنیا ممکن است کافی نباشد.
و بنابراین، اغلب اوقات که ما دعا میکنیم یا به خدا و چیزهای شبحآلود فکر میکنیم، شیرینی عشق را در محبت خود احساس میکنیم و با این حال ممکن است اینطور نباشیم، زیرا آیا ما آنقدر مشغول هستیم که هوس نفسانی خود را تغذیه کنیم. ; زیرا همیشه از روی طمع درخواست می شود و ما نسبت به آن شفقت جسمانی داریم. و بدین ترتیب به خوبی ثابت می شود که زیلفا همیشه مست و تشنه است.
دعا برای نابودی ظالمین : و درست همانطور که لیا از یعقوب حامله شد و هفت فرزند آورد و راحیل از یعقوب حامله شد و دو فرزند آورد و بیله از یعقوب حامله شد و دو فرزند آورد و زیلفا از یعقوب حامله شد و دو فرزند آورد. درست است، پس محبت به لطف خدا باردار می شود و هفت فضیلت را پدید می آورد. و نیز نفسانیات به لطف خدا باردار می شود و دو فضیلت را پدید می آورد.
و نیز عقل به لطف خدا حامله می شود و دو فضیلت را پدید می آورد. و همچنین تخیل به لطف خدا آبستن می شود و دو فضیلت یا دو مشاهده را پدید می آورد. و نام فرزندان و فضائل آنها با این شکل که در پی می آید مشخص می شود: شوهر: یعقوب از نظر زمانی، خدا از نظر معنوی. همسران به یعقوب: لیا، یعنی محبت; راشل، یعنی عقل. کنیز لیه زیلفه است.
یعنی درک، حس و حال. و بیله دوشیزه به راحیل، یعنی فهمیدن، خیال. پسران یعقوب و لیا این هفت نفر هستند که به دنبال آن می آیند. شمعون، غم گناهان; لاوی، امید بخشش؛ یهودا، عشق به عدالت. ایساکار، شادی در شیرینی درونی. زبولون، نفرت از گناه. دینا، شرم را مقرر کرد. پسران یعقوب و زیلفه، خادم لیه، عبارتند از: جاد، پرهیز. اشر، صبر پسران یعقوب و راحیل عبارتند از: یوسف، احتیاط. بنیامین، تفکر. پسران یعقوب و بیله، خدمتکار راحیل، عبارتند از: دان، منظره درد آینده.
و نفتالی، منظره شادی آینده. در این شکل از یعقوب و زنانش و دوشیزگان و همه فرزندانشان به خوبی نشان داده شده است.در اینجا برای نشان دادن این است که آنها از چه طریقی و به چه ترتیبی به دست آمده اند. چرا، خوانده می شود که او اولین بار حامله شده است. فرزندان لیا چیزی جز عواطف یا احساسات تعیین شده در روح یک مرد نیستند. چرا اگر آنها نامحرم بودند، پس فرزندان یعقوب نبودند.
دعا برای نابودی ظالمین : همچنین هفت فرزند لیا هفت فضیلت هستند، زیرا فضیلت چیزی جز احساسی مقتضی و سنجیده در روح انسان نیست. زیرا در آن صورت احساس انسان در روح تعیین میشود که از آن چیزی باشد که باید باشد. سپس زمانی اندازه گیری می شود که به اندازه ای باشد که باید باشد.