دعا برای نابودی دشمن سرسخت
دعا برای نابودی دشمن سرسخت | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعا برای نابودی دشمن سرسخت را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعا برای نابودی دشمن سرسخت را برای شما فراهم کنیم.۲۰ اسفند ۱۴۰۳
دعا برای نابودی دشمن سرسخت : اما برای اینکه با مردانگی خود به شما نمونه بدهم، بر او غلبه نمیکنم، بلکه فقط با گرفتن مرگ بر صلیب، که اگر بر دشمنان شبح خود غلبه کنید، ممکن است از این طریق به شما آموزش داده شود تا صلیب را مانند من بگیرید. اگر به دردهایی که در آن متحمل شدم فکر کنید، آن صلیب برای شما طراوت بزرگی در تمام وسوسه های شما خواهد بود. و مطمئناً دردهای صلیب را میتوان طراوت بخشیدن به وسوسهها نامید، زیرا هر چه بیشتر برای عشق من درد بکشید، بیشتر شبیه من خواهید بود.
دعا و اگر در شور و شوق مانند من هستید، باید در شادی مانند من باشید. پس برای عشق من، دخترم، به تلخی ها صبر کن، نه چیزهای شیرین. و به هیچ وجه شک نکن، زیرا تو آنقدر قوی خواهی بود که همه چیز را با صبر و شکیبایی تحمل کنی.» اولین آموزه این باکره باشکوه این است: «نفسی که واقعاً از خداوند مهربان است، به اندازه ای که از خدا دارد. عشق به خدا، آن قدر که از تنفر از نفسانیات اوست. زیرا از محبت خدا به طور طبیعی نفرت از گناه ناشی می شود که بر ضد خدا انجام می شود. پس روح با توجه به اینکه ریشه و آغاز گناه در نفسانیات حاکم است و اساساً در آنجا ریشه دارد، با تمام قوا بر ضد نفسانیات خود متحرک و مقدس می شود. نه اینکه ریشه را کاملاً از بین ببریم.
دعا برای نابودی دشمن سرسخت
دعا برای نابودی دشمن سرسخت : و بنابراین، او گفت: “ما کار دیگری نخواهیم داشت جز اینکه فکر کنیم چگونه می توانیم او را خشنود کنیم، کسی که تمام حکومت خود را در جسم و روح به او سپرده ایم.” سومین آموزه پروردگار ما این است؛ در بدست آوردن از فضیلت و قدرت شبحآمیز: «دخترم، اگر میخواهی به فضیلت و قوت شبحآمیز دست یابی، باید از من پیروی کنی. گرچه به فضیلت خداییام میتوانم بر تمام قدرت شیاطین با روشهای مختلف غلبه کنم.
زیرا ممکن است چنین نباشد، تا زمانی که روح در بدن زندگی می کند، اما همیشه ریشه ای باقی خواهد ماند، یعنی گناهان کوچک کینه توز. و از آنجا که ممکن است به این ترتیب ریشه گناه را در نفسانیت خود کاملاً از بین نبرد، نارضایتی بزرگی را در برابر نفسانیات خود متصور می شود، که از آن نارضایتی، نفرت مقدس و تحقیر نفسانی را پدید می آورد، که به وسیله آن روح همیشه از آن دور می شود. دشمنان شبح او هیچ چیز به اندازه چنین نفرت مقدسی روح را قوی و مطمئن نگه نمی دارد.
و این احساس خوبی به رسول داشت که فرمود یعنی: هنگامی که در حسّ خود از کراهت از گناه بیمار و ناتوان شدم، پس در نفس خود قویتر و نیرومندتر هستم. اینک، از چنین نفرتی، فضیلت، از چنین ضعفی، قدرت، و از چنین نارضایتی، خوشنودی می آید. این نفرت مقدس انسان را حلیم می کند و احساس نرمی را از خود می کند.او را در مصیبت صبور، در رفاه را معتدل می کند، و او را در تمام صداقت فضیلت قرار می دهد، و او را محبوب خدا و انسان می کند. و آنجا که این نفرت مقدس نیست.
عشق بی حد و حصری است که مجرای متعفن همه گناهان و ریشه همه هوسهای بد است. او میگوید، بنابراین، کار خود را انجام دهید که چنین عشق بیرویه به خود را از دلهای خود دور کنید و نفرت مقدس از گناه را در آن بکارید. یقیناً این راه درست برای کمال و اصلاح همه گناهان است.» در اینجا یک پاسخ متداول است که او به شیاطین می گفت: «من به پروردگارم عیسی مسیح اعتماد دارم نه به خودم.» در اینجا یک قانون وجود دارد. در زمان وسوسه چگونه رفتار خواهیم کرد: او میگوید: «وقتی وسوسه در ما پدید میآید.
دعا برای نابودی دشمن سرسخت : هرگز نباید بحث کنیم و سؤال کنیم. او میگوید، زیرا این بدان معناست که شیطان بیشتر از همه ما به دنبال این است که با او درگیر شویم. او آنقدر به ظرافت زیاد بدخواهی خود اعتماد دارد که باید با دلایل پیچیده خود بر ما غلبه کند. پس انسان هرگز نباید سؤال کند و به سؤالات شیطان پاسخ ندهد، بلکه او را به دعای عبادی بگرداند و به پروردگارمان بسپارد که به خواسته های ظریف او رضایت ندهد. زیرا به واسطه دعای عابدانه و ایمان استوار، میتوانیم.
بر همه وسوسههای ظریف شیطان غلبه کنیم.» در اینجا تصور خوبی از این کنیز مقدس برای اجتناب از وسوسه شیطان وجود دارد: او گفت: «این اتفاق میافتد که در غیر این صورت شور عابدانه روحی که خداوند ما عیسو را دوست میدارد، یا به دلیل گناه حتمی، یا با برخی وسوسههای ظریف جدید شیطان، کسلکننده و آهسته میشود، و در غیر این صورت به سردی بسیار میرسد.
به حدی که برخی از افراد بیشعور، با توجه به اینکه از آسایش روحی که معمولاً داشتند بینیاز هستند، بنابراین تمرین روحی را ترک میکنند که از دعا، مراقبه، خواندن، و ارتباطات مقدس استفاده میکنند. و از انجام توبه به موجب آن آنها برای غلبه بر شیطان آماده تر می شوند. زیرا او هیچ چیز دیگری از شوالیههای مسیح نمیخواهد، مگر این که زرههای خود را بهوسیلهای که عادت داشتند بر دشمنان خود غلبه کنند کنار بگذارند. یک شوالیه خردمند خداوند ما عیسو نباید این کار را انجام دهد.
اما به این ترتیب، هر چه بیشتر احساس کند خود را کسل کننده و کند، یا در عبادت سرد می کند، بهتر است به تمرین روحی خود ادامه دهد، نه برای کاهش آنها، بلکه بیشتر آنها.» در اینجا آموزه دیگری در این باره وجود دارد. کنیز مقدسی که در تعلیم دیگران با خود می گفت: «ای موجود پست و بدبخت، آیا تو شایسته هر گونه آسایش در این زندگی هستی؟ چرا به گناهانت فکر نمی کنی؟ تو از خودت چه فکر می کنی ای گناهکار بدبخت؟ آیا برای تو کافی نیست که به رحمت پروردگارمان از عذاب ابدی رهایی یافتی؟ پس باید به تو پرداخت خوب شود، هر چند در تمام روزهای زندگیت تمام دردها و تاریکی های روحت را تحمل کنی.
دعا برای نابودی دشمن سرسخت : پس چرا برای تحمل چنین دردهایی سنگین و اندوهگین هستی، به لطف خدا می نشینی، بدون هیچ شکی با مسیح عیسو از دردهای بی پایان فرار خواهی کرد و اگر این دردها را صبورانه تحمل کنی، بی پایان تسلی می یابی. آیا تنها به خاطر آسایشی که از او در این زندگی داری، عبادت پروردگارمان را انتخاب کرده ای؟ نه، بلکه برای آرامشی که از او در سعادت بهشت خواهی داشت. بنابراین اکنون برخیز و هرگز از تمرین شبحآمیز خود که استفاده کردهای.