دعا برای زیاد شدن مشتری از غیب
دعا برای زیاد شدن مشتری از غیب | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعا برای زیاد شدن مشتری از غیب را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعا برای زیاد شدن مشتری از غیب را برای شما فراهم کنیم.۱۷ اسفند ۱۴۰۳
دعا برای زیاد شدن مشتری از غیب : با این حال، در عین حال باید باور کنیم که آنها با شفاعت همسایگان خود در نزد خدا بسیار به همسایگان خود کمک می کنند. بعلاوه، همانطور که اولیای الهی پس از مرگ، کلام را می بینند، فرشتگان نیز چنین می بینند، برای آنها گفته می شود: فرشتگان آنها در بهشت همیشه چهره پدر را می بینند که در بهشت است. اما فرشتگان، اگرچه کلام را میبینند، اما همه چیز را نمیدانند، زیرا فرشتگان فرودست به وسیله فرشتگان برتر از جهل خود پاک میشوند، همانطور که از دنیس پیداست.
دعا در نتیجه، قدیسان نیز، با اینکه کلام را می بینند، در آن دعاهای ما و چیزهای دیگری را که به ما مربوط می شود، نمی دانند. اما اگر چه لازم نیست کسانی که کلام را می بینند، همه چیز را در کلام ببینند، با این حال، چیزهایی را می بینند که به کمال سعادت آنها تعلق دارد، همانطور که در بالا گفتیم. آخر اینکه فقط خداوند جستجوگر دلهاست. اما نماز اساساً یک امر قلبی است. در نتیجه فقط خدا از دعاهای ما آگاه است. اما خدا به تنهایی از افکار قلبی خود آگاه است. دیگران آنها را میشناسند.
دعا برای زیاد شدن مشتری از غیب
دعا برای زیاد شدن مشتری از غیب : از آنجا به نظر می رسد که آنها نه از اعمال ما آگاه هستند و نه از نمازهای ما. اما ارواح قدیسان حتی در آنچه می خواهند، کاملاً با اراده خدا مطابقت دارد. در نتیجه، با حفظ احساس نیکوکاری نسبت به همسایه، هیچ کمکی به آنان نمیکنند، مگر آنچه میبینند بر اساس عدل الهی برایشان فراهم شده است.
همانطور که در بینش کلام و یا به هر طریق دیگری بر آنها آشکار شده است. در کتاب ایوب[۲۷۷] آمده است: اگر کسی است که تو را اجابت کند، اکنون صدا کن. و به برخی از مقدسین روی آورید. و در این مورد گرگوری می گوید: «این کار ما است که بخوانیم و از خدا در دعای فروتنانه [صفحه ۱۵۸] استدعا کنیم.»[۲۷۸] پس وقتی می خواهیم به درگاه خدا دعا کنیم، باید به قدیسان رجوع کنیم. تا برای ما دعا کنند. بعلاوه، مقدسینی که در سرزمین پدری هستند در نزد خداوند قابل قبول تر از زمانی هستند که بر روی زمین بودند.
اما ما باید از قدیسان بخواهیم حتی زمانی که بر روی زمین هستیم تا شفیع ما نزد خدا باشند، همانطور که رسول با مثال خود به ما نشان می دهد که می گوید: پس ای برادران، از شما خواهش می کنم به واسطه خداوند ما عیسی مسیح و با نیکوکاری روح القدس که مرا در دعاهایت برای من به درگاه خدا یاری کن.[۲۷۹] پس، بسیار بیشتر از این، آیا باید از مقدسینی که در سرزمین مادری ما هستند بخواهیم که با دعای خود به خدا به ما کمک کنند. علاوه بر این، رسم رایج کلیسا این را تأیید می کند، زیرا او در لیتانیاهای خود از مقدسین دعا می کند.
این هماهنگی الهی در اشیا وجود دارد – اینکه آنهایی که پایین ترین مکان را دارند باید از طریق آنها که بین آنها و خدا قرار می گیرند به خدا آورده شوند.” پس از آنجا که مقدسینی که در سرزمین مادری ما هستند به خدا نزدیکترند، هماهنگی حکومت الهی ایجاب میکند که ما که در بدن ماندگاریم، «غایب از جانب خداوند» هستیم، باید توسط قدیسان به سوی او هدایت شویم.
در میانه راه بایستید؛ و این زمانی تأمین می شود که خیر الهی آثار خود را از طریق آنها بر ما جاری کند. و از آنجا که بازگشت ما به خدا باید مطابق با روش منظمی باشد که خیرات او بر ما جاری می شود – زیرا منافع او از طریق مداخله [صفحه ۱۵۹] حق رای قدیسان برای ما بر ما جاری می شود، ما نیز باید آورده شویم. از طریق مداخله قدیسان به خدا بازگردید، و بنابراین بار دیگر از مزایای او بهره مند شوید. از این رو است که ما آنها را شفیع خود نزد خدا – و به قولی واسطه – قرار می دهیم و از آنها التماس می کنیم که برای ما دعا کنند.
اما برخی می گویند که نباید از اولیای الهی بخواهیم که برای ما دعا کنند، به این ترتیب: ۱. هیچ کس از دوستان مردی درخواست نمی کند که برای او شفاعت کنند، مگر تا آنجا که فکر می کند به وسیله آنها راحتتر می تواند لطف کند. اما خدا بینهایت مهربانتر از هر قدیس است، و در نتیجه اراده او بیشتر از هر قدیس به شنیدن ما تمایل دارد. از این رو، بیهوده به نظر می رسد.
دعا برای زیاد شدن مشتری از غیب : که قدیسان را میان خود و خدا میانجی کنیم و از آنها بخواهیم که برای ما شفاعت کنند. اما همانطور که به دلیل کمبود قدرت الهی نیست که از طریق علل ثانویه عمل می کند، در حالی که بیشتر به تحقق هماهنگی جهان تمایل دارد که خیر او باید به طور فراوانی بر آن منتشر شود. چیزها، به طوری که اشیا نه تنها خیر خاص خود را از او دریافت می کنند.
بلکه خود منشأ خیری برای چیزهای دیگر نیز می شوند. به همین ترتیب، به دلیل عدم رحمت او، توسل به رحمت او با دعای اولیای الهی شایسته نیست. اما این کار به منظور حفظ هماهنگی فوق انجام می شود. [صفحه ۱۶۰] ۲. اگر ما باید از مقدسین بخواهیم که برای ما دعا کنند، فقط می تواند به این دلیل باشد که می دانیم دعاهای آنها مورد قبول خداوند است. اما هر چه قدیس مقدس تر باشد، دعای او با خدا مقبول تر است.
در نتیجه ما باید همیشه مقدسین بزرگتر را شفیعان خود نزد خدا قرار دهیم، نه آنها را کوچکتر. با این حال، اگرچه مقدّسین بزرگتر از مقدّسین کوچکتر مورد قبول خداوند هستند، باز هم مفید است که گاهی برای مقدسین کوچکتر دعا کنیم. و این به پنج دلیل: اولاً به این دلیل که انسان گاهی نسبت به قدیس کوچکتر ارادت بیشتری دارد تا کسی که بزرگتر است. و اثربخشی دعای ما بسیار به عبادت ما بستگی دارد.ثانیاً برای جلوگیری از خستگی; برای اعمال بی وقفه به یک چیز، بیزاری می آورد.
اما هنگامی که ما برای مقدسین مختلف دعا می کنیم، شور و شوق عبادی تازه عملاً در هر مورد برانگیخته می شود. ثالثاً، از آنجا که برخی از مقدسین حامی برخی موارد خاص هستند، بنابراین برای اجتناب از آتش جهنم. رابعاً، تا بتوانیم به همه آنها احترام بگذاریم. خامساً: گاه ممکن است در دعای خیلی ها لطفی حاصل شود که با دعای یک نفر به تنهایی حاصل نمی شود.
دعا برای زیاد شدن مشتری از غیب : مسیح، حتی به عنوان انسان، قدیس قدیسان نامیده میشود و دعا کردن از آن اوست. با این حال ما هرگز از مسیح نمی خواهیم که برای ما دعا کند.