دعا برای درد دندان و لثه
دعا برای درد دندان و لثه | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعا برای درد دندان و لثه را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعا برای درد دندان و لثه را برای شما فراهم کنیم.۱۸ اسفند ۱۴۰۳
دعا برای درد دندان و لثه : ما صرفاً از رسالههای دین، عبادت، دعا و زندگی متفکرانه را گرفتهایم و با لباس انگلیسی ارائه کردهایم. هنگامی که مناسبت ارائه می شود، به هر بخش، قطعات مناسبی از اس. آگوستین، استاد توماس، و به ندرت از تفسیر خلاصه اثر کاردینال کاجتان برجسته اضافه کرده ایم. و ما به چند دلیل به انجام این کار هدایت شده ایم. حیات عرفانی، حیات اتحاد با خداست و اساساً بر دعا و تدبر استوار است. اما دعا و تفکر اگرچه به خودی خود ساده است.
دعا اما مملو از دشواری ها و خطرات است، مگر اینکه عاقلانه هدایت شویم. و همانطور که پدر فابر زیرکانه میگوید: وقتی در این چیزها تعلیم میخواهیم، بیایید به هر طریقی از کسانی که نامشان با شروع میشود متوسل شویم – به عبارت دیگر، به قدیسان خدا برویم. و دلیل آن ساده است: این مقدسین تنها تابلوهای راهنمای بیکار نیستند که راه را نشان می دهند، بلکه خودشان می ایستند.
دعا برای درد دندان و لثه
دعا برای درد دندان و لثه : صفحات بعدی نیاز به معرفی کمی دارند. اس. توماس هیچ رساله رسمی در باب الهیات عرفانی برای ما باقی نگذاشته است، هرچند آموزه های او در این زمینه از آثار مختلف او گردآوری و ترکیب شده و چنین رساله ای را شکل داده است. به خصوص کار والگورنرا دومینیکن اسپانیایی قابل توجه است.[۲] چنین سنتزی در اینجا انجام نشده است.
آنها خودشان همان جایی بوده اند که می خواستند ما برویم. آنها بدون دانش نظری صرف صحبت می کنند. خودشان چشیده اند و دیده اند که خداوند شیرین است! علاوه بر این، به راحتی میتوانست از نوشتههای اس. توماس نکات برجسته تدریس او را در مورد این نکات بیرون بکشد و آنها را به شکلی جذاب ارائه کند. اما اگر این کار را میکردیم، آموزههای قدیس قدرت خود را از دست میداد، و خوانندگان ممکن بود در مواقعی شک کنند که آیا واقعاً ذهن اس. توماس را در پیش داشتند یا ذهن مترجم.
خواندن کتاب مقدس از آنچه که مردم در مورد کتاب مقدس گفته اند ترجیح داده می شود. متأسفانه امروزه مد شده است که نوشته های اس. توماس را «قدیمی» بدانیم! اگر مطالعه این صفحات حداقل عده ای را بر آن داشته باشد که به سراغ اصل بروند و خودشان آن را مطالعه کنند، بیش از خواسته های مترجم برآورده خواهند شد. یکی دیگر از دلایلی که مترجم را بسیار برانگیخته و او را به انجام این کار تشویق کرده است، بیدار شدن ناگهانی علاقه به عرفان و عرفان در دهه اخیر بوده است.
صحبت از عرفان، حتی عرفا جلوه دادن، مد شده است، گفته شود؟ – کسانی که بیشتر در مورد این موضوعات صحبت می کنند، کسانی هستند که کمترین اطلاع را دارند. زیرا کسانی که به راز پادشاه وارد شده اند، در چنین مسائلی بسیار محتاط هستند. در عین حال، ما ممکن است از این تحول اخیر استقبال کنیم، حتی اگر فقط به عنوان یک مقابله با معنویت و غیبت که در طول بیش از پنجاه سال چنین ویرانگری را با روح ها انجام داده است. روح انسان، «به طور طبیعی مسیحی»، همانطور که ترتولیان می گوید.
به طور طبیعی الهی است به این معنا که، همانطور که اس. آگوستین غالباً اصرار می کند، هیچ استراحتی برای او جز در خدا امکان پذیر نیست. اکنون کسانی که با آشنا هستند، میدانند که اتحاد با خدا حرف اصلی آن است، یا بهتر است بگوییم نت غالبی است که بارها و بارها با که همیشه تکرار میشود، زنگ میزند! این است که به رساله هایی که در اینجا در مورد نماز و زندگی متفکرانه ارائه شده است، ارزش ویژه ای می بخشد. آنها از قلم کسی سرازیر می شوند.
که به معنای واقعی کلمه غرق در خدا و چیزهای الهی بود و از چیزهایی که خودش چشیده و دیده با ما صحبت می کند. همین است که به کلیت تدریس او چنین سادگی و جذابیت می بخشد. او در حال آزمایش نیست. او از نظریه ها صحبت نمی کند. او زندگی روزمره اش را برای ما به تصویر می کشد. شاید یکی از رایج ترین اشتباهات در مورد زندگی معنوی، خلط بین راه های عادی و خارق العاده خداوند باشد.
دعا برای درد دندان و لثه : برای چند نفر زندگی متفکرانه به معنای زندگی خلسه و بینایی نیست که ما در زندگی مقدسین با آن آشنا هستیم؟ برعکس، برای اس. توماس، زندگی متفکرانه چیزی نیست جز زندگی [صفحه ۴] طبیعی انسانی که در حال خدمت به خداست و بخش معینی از وقت خود را به مطالعه و تعمق در امور الهی اختصاص می دهد. خلسه و بینایی را در جای دیگر درمان می کند.
آنها یک کره جدا از هم را اشغال می کنند. آنها متعلق به برخوردهای خارقالعاده خداوند با ارواح پسندیده هستند، و در حالی که دعا و تفکر را از جانب کسانی که مورد بازدید قرار میگیرند، پیشفرض میگیرند، اما خودشان جزء لاینفک زندگی متفکرانه نیستند. در واقع، آنها استثنا هستند. از این رو، در این صفحات، هیچ چیز تأثیرگذار بر مظاهر ماوراء طبیعی، مانند رؤیاها، وجدها، و مکاشفه ها نخواهیم یافت.
اما ما چیزی را خواهیم یافت که برای ما بسیار مفیدتر است – تعلیمی در مورد عبادت، دعا و تفکر. ویژگی های اصلی زندگی اس. توماس آکوین برای اکثر کسانی که احتمالاً این کتاب را می خوانند می دانند. زندگی او در نگاه اول آنقدر یکنواخت به نظر می رسد که چیزی برای ثبت وجود ندارد. با این حال، وقتی به زیر سطح نفوذ میکنیم، متوجه میشویم که او در روزهای هیجانانگیزی زندگی میکرد.
دوره کوتاه پنجاه ساله او در پرتو کامل جهان قرن سیزدهم سپری شد. توماس در اوایل سال خانه اجدادی کنت های آکینو، در پادشاهی سیسیل به دنیا آمد. شکوه آینده او توسط یک گوشه نشین از آن محله برای مادرش کنتس تئودورا پیش بینی شده بود که همچنین پیشگویی کرد که والدینش تلاش خواهند کرد تا او را در صومعه بندیکتین مونته کاسینو راهب کنند.
دعا برای درد دندان و لثه : اما خدا طرح های دیگری برای او در نظر گرفته است. او قرار بود یک واعظ راهب باشد که به تازگی به پاداش او رفته بود. نبوت تا آخر عمر محقق شد. در سنین اولیه پنج سالگی او به ابی فرستاده شد تا در میان نجیب زادگان جوان آن روز، طبق عادت آن زمان، آموزش ببیند.
او حتی در همان اوایل بلوغ شخصیتی قابل توجهی از خود نشان داد، و زندگینامهنویس او، ویلیام توکو، با لذت در ذخیره آرام روزهای کودکیاش و در جستجوی مشتاق خدا که جلال آیندهاش بود میگذرد. توماس برای تکمیل تحصیلات خود به ناپل رفت.