دعا برای جذب عشق از راه دور
دعا برای جذب عشق از راه دور | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعا برای جذب عشق از راه دور را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعا برای جذب عشق از راه دور را برای شما فراهم کنیم.۲۱ اسفند ۱۴۰۳
دعا برای جذب عشق از راه دور : خیر؛ اگر بخواهد به خدا برسد، باید تنها بر خدا توکل کند. اگر کاملاً به خدا تکیه نکند، اما به چیز دیگری اعتماد کند، باز هم به یک تخته میچسبد. گرچه توکل او به خدا بیشتر از قبل است، اما هنوز کامل نشده است. و او به من گفت: «کسانی که سفر می کنند نجات نمی یابند.» مسافر از کشتی به عنوان وسیله ای برای عبور از دریا استفاده می کند.
دعا بنابراین، نه بر علت اول، بلکه به علل ثانویه تکیه می کند. و او به من گفت: «کسانی که به جای سفر خود را به دریا می اندازند. ریسک کن.» [ترک تمام علل ثانویه مانند فرو رفتن در دریا است. عارفى که این کار را انجام مى دهد.
دعا برای جذب عشق از راه دور
دعا برای جذب عشق از راه دور : موضوع مورد بحث این است که آیا او باید شریعت را ترجیح دهد یا عشق بی غرض را. در اینجا به او هشدار داده می شود که به کارهای خوب خود که بهتر از غرق کردن کشتی ها نیستند و هرگز او را سالم به بندر نمی آورند، تکیه نکند.
به دو دلیل در خطر است: ممکن است خود را آغاز کننده و انجام دهنده فعل ترک بداند نه خدا را – و کسى که از طریق «خود» از چیزى چشم پوشى کند، بدتر از این است که از آن دست برنداشته بود – یا ممکن است علل ثانویه (کارهای نیک، امید به بهشت و غیره) را نه به خاطر خدا، بلکه به دلیل بی تفاوتی محض و عدم احساس معنوی، رها کند.] و به من گفت: «کسانی که سفر می کنند و هیچ خطری از بین نرود.» [با وجود خطرات ذکر شده.
او باید خدا را تنها هدف خود قرار دهد یا شکست بخورد.] و او به من گفت: “در ریسک کردن بخشی از نجات است.” [تنها بخشی از رستگاری، زیرا هنوز از خودگذشتگی کامل حاصل نشده است. کل رستگاری عبارت است از محو تمام علل ثانویه، همه پدیده ها، از طریق رستاخیز حاصل از رؤیت خداوند.
اما این عرفان است و وحی حاضر خطاب به عارفان درجه پایین است. عارف هیچ ریسکی نمی کند، زیرا چیزی برای از دست دادن ندارد.] و موج آمد و کسانی را که زیر آن بودند بلند کرد و ساحل را فرا گرفت. [آنهایی که در زیر موج هستند کسانی هستند که در کشتی ها سفر می کنند.
در نتیجه کشتی غرق می شوند. تکیه آنها به اسباب ثانویه آنها را به خشکی می اندازد، یعنی به عالم پدیده هایی باز می گرداند که به وسیله آن از خدا پوشیده شده اند.] و به من فرمود: «سطح دریا نوری است که نمی توان به آن دست یافت». [هرکس برای رساندن او به سوی خدا به عبادات بیرونی وابسته باشد، از اراده ای پیروی می کند.] و ته آن تاریکی است.
در دریا سفر نکنید، مبادا وسیله نقلیه شما را حجاب کند. [«وسیله» به معنای «کشتی» است، یعنی توکل بر غیر خدا.] و خود را به دریا نینداز که با پرتاب کردنت تو را در حجاب قرار دهم. [هر کس هر عملی را عمل خود بداند و آن را به خود نسبت دهد از خدا دور است.] و به من گفت: در دریا حدودی است که تو را بر کدام یک از آنها حمل می کند؟ [«مرزها» درجات مختلف تجربه معنوی هستند.
دعا برای جذب عشق از راه دور : عارف نباید به هیچ یک از اینها تکیه کند، زیرا همه آنها ناقص هستند.] و به من گفت: «اگر خود را به دریا بسپاری و در آن غرق شوی، طعمه یکی از حیوانات آن میشوی». [اگر عارف یا به اسباب ثانویه تمسک کند یا با فعل خود آن ها را ترک کند، گمراه می شود.] و به من فرمود: «اگر تو را به غیر از خود راهنمایی کنم، تو را فریب می دهم». [اگر ندای باطن عارف به او بخواهد که به چیزی جز خدا روی آورد، او را فریب می دهد.] و به من گفت: اگر به خاطر غیر من هلاک شوی، از آن چیزی خواهی بود.
که به خاطر آن هلاک شدی. و او به من گفت: «این دنیا از آن کسی است که من از آن روی گردانیده ام و از او دور کرده ام. و آخرت از آن کسی است که آن را به سوی او آورده و من به سوی خود آورده ام.» منظورش این است که بگوید شادی ابدی نصیب کسانی است.
که دلهایشان از دنیا رویگردان است و دارایی دنیوی ندارند. آنها واقعاً از این دنیا لذت می برند، زیرا نمی تواند آنها را از خدا جدا کند. به همین ترتیب، صاحبان واقعی جهان آخرت کسانی هستند که در جستجوی آن نیستند، زیرا هدف واقعی آن ها نیست.
بلکه تنها به خدا می اندیشند.] عارف عنصر واقعیت را در دین اثباتی توصیف می کند، اما عرفان او این است. نه برگرفته از دین و نه از هیچ گونه دانش بشری: به درستی به صفات الهی مربوط می شود و خود خداوند علم آن را به اولیای خود که در او می اندیشند آشکار می کند.
ذوالنون مصری که گمانهزنیهای عرفانی او را بهعنوان پدر کلام اسلامی معرفی میکند، میگوید که عارفان خودشان نیستند و به واسطه خودشان زنده نمیمانند، بلکه تا آنجا که زنده میمانند، از طریق خدا زنده میمانند. حرکت می کنند.
همان گونه که خداوند آنها را به حرکت وا می دارد و سخنانشان کلام خداست که بر زبانشان می چرخد و دیدگانشان رؤیت خداست که در چشمانشان آمده است. عارف به صفات خدا می اندیشد، نه ذات او، زیرا حتی در عرفان نیز ردپای کوچکی از دوگانگی باقی می ماند.
دعا برای جذب عشق از راه دور : این امر تنها در فن الفنا، یعنی مرگ کامل در ربوبیت غیرمتمایز ناپدید می شود. صفت اصلی خداوند وحدت است و وحدت الهی اولین و آخرین اصل عرفان است. ۲ مسلم و صوفی هر دو اعلام می کنند که خداوند یکی است.
اما این بیان در هر مورد معنای متفاوتی دارد. منظور مسلمان این است که خداوند در ذات و صفات و افعال خود یگانه است; که او مطلقاً شبیه همه موجودات دیگر نیست. صوفی به این معناست که خداوند تنها موجود واقعی است که زیربنای همه پدیده هاست. همانطور که خواهیم دید. این اصل به عواقب شدید خود می رسد