دعانویسی و طلسم انلاین
دعانویسی و طلسم انلاین | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعانویسی و طلسم انلاین را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعانویسی و طلسم انلاین را برای شما فراهم کنیم.۱۶ اسفند ۱۴۰۳
دعانویسی و طلسم انلاین : انطباق به معنای یکی بودن با خدا، هم در نتیجه و هم در فرآیندهاست. تسلیم ممکن است در نهایت با خدا یکی شود. انطباق در ابتدا و در پایان با خدا یکی است. عیسی انطباق مطلق و کامل با اراده خدا داشت و به این وسیله دعا کرد.
دعا تنها نقطه ای بود که در آن یک عقب نشینی از فرآیندهای خدا وجود داشت که توسط درد، ترس و خستگی غیرقابل پشتیبانی اخاذی می شد. تسلیم او پست، وفادار و قابل اعتماد بود، زیرا مطابقت او ثابت و کامل بود.
دعانویسی و طلسم انلاین
دعانویسی و طلسم انلاین : انطباق تنها تسلیم واقعی، وفادارترین، شیرین ترین و کامل ترین است. وقتی عیسی به تنهایی در باغ زانو زد، جتسمانی دروس دعاهای فروتنانه را دارد.
از سجده سنگین، در حالی که به روی خود افتاد، از عذاب شدید، از ترس مضطرب، از دودلی و عقب افتادن، از فریاد تسکینی – اما در میان همه آن تسلیم صمیمانه در برابر خدا، همراه با هدفی واحد برای جلال او
شیطان برای هر یک از ما ساعت و قدرت تاریکی و برای هر یک از ما جام تلخ و روح ترسناک تاریکی خواهد داشت. ما میتوانیم برخلاف خواست خدا، مانند موسی، برای ورود به سرزمین موعود دعا کنیم.
همانطور که پولس در مورد خار در بدن انجام داد. همانطور که داوود برای فرزند محکوم خود انجام داد. همانطور که حزقیا برای زندگی کرد. ما باید سه بار بر خلاف خواست خدا دعا کنیم که سکته شدیدترین، غم شدیدترین و غم عمیقترین است.
ما ممکن است تمام شب را به سجده دراز بکشیم، مانند داوود، در ساعات تاریکی. ما ممکن است مانند عیسی، ساعتها دعا کنیم، و در تاریکی بسیاری از شبها، نه ساعتها را با ساعت اندازهگیری کنیم و نه شبها را با تقویم.
به هر حال همه اینها باید دعای تسلیم باشد. هنگامی که غم و اندوه و شب و ویرانی جتسیمانی در تیره ترین تاریکی بر ما فرو می ریزد، ما باید در صورت نیاز، صبورانه و با اشک، اما شیرین و تسلیم، بدون لرز و تردید، تسلیم جامی باشیم که دست پدری بر لبان ما فشار داده است.
قلب های شکسته ما خواهند گفت: “نه اراده من، بلکه اراده تو انجام شود.” به شیوه خود خدا، که برای ما اسرارآمیز است، آن جام در تلخ ترین زهکشی های خود، همانطور که برای پسر خدا داشت، گوهر و طلای کمال دارد.
ما باید در بوته ای قرار بگیریم تا پالایش شویم. مسیح در جتسیمانی، نه با دعا، بلکه با رنج، کامل شد. “زیرا او این کار را کرد که ناخدای نجات آنها را از طریق رنج کامل کند.” جام نمی تواند بگذرد.
زیرا رنج باید ادامه یابد و میوه کمال خود را بدهد. در طول چندین ساعت تاریکی و قدرت جهنم، از طریق بسیاری از درگیری های شدید با شاهزاده این جهان، با نوشیدن بسیاری از فنجان های تلخ، ما باید کامل شویم.
فریاد زدن در برابر شعله مهیب و جستجوگر بوته ی فرآیندهای دردناک پدر، طبیعی است و گناهی نیست، اگر در اجابت دعای ما رضایت کامل، تسلیم کامل در برابر اراده خدا، و سرسپردگی کامل به جلال او وجود داشته باشد.
اگر قلبهایمان با خدا صادق باشد، میتوانیم با او در مورد راهش دعا کنیم و از روندهای دردناک او رهایی بجوییم. اما آتش سوزان بوته و قربانی مصیبت بار با دعای غم انگیز و خضوع او، معمولی و عالی ترین دعای با عظمت و فرمانبرداری نیست.
ما میتوانیم در بوته فریاد بزنیم، و میتوانیم در برابر شعلهای که ما را پاک و کامل میکند فریاد بزنیم. خداوند این را اجازه می دهد، این را می شنود و به آن پاسخ می دهد.
دعانویسی و طلسم انلاین : نه با بیرون بردن ما از بوته، و نه با کاهش شدت شعله، بلکه با فرستادن بیش از یک فرشته برای تقویت ما. و با این حال، فریاد زدن به این ترتیب، با تسلیم کامل، به فرایض های واقعی والای، جهانی، سلطنتی و جاودانگی دعا پاسخ نمی دهد.
از دعای خضوع نباید به گونه ای استفاده شود که دعای ایمانی برتر و قوی تر را خدشه دار یا جایگزین کند. همچنین نباید آنقدر بر آن تأکید شود که دعای مهم و غالب را از بین ببرد.
که میتواند به معنای خلعنمودن نماز از کارآمدی آن و نادیده گرفتن نتایج باشکوه آن و تشویق به دعای بیحال، احساساتی و ضعیف باشد. ما همیشه حاضریم با یک دیدگاه خیالی و فریبنده تسلیم، عدم دعای جدی و پر زحمت خود را توجیه کنیم.
ما اغلب دعا را از جایی که باید شروع کنیم به پایان می بریم. وقتی خدا منتظر است و منتظر است که واقعاً دعا کنیم، دعا را ترک می کنیم. موانع ما را از دعا بازمی دارد یا در برابر مشکلات تسلیم می شویم و آن را تسلیم در برابر خواست خدا می نامیم.
دنیایی از ایمان گدایی و تنبلی معنوی و نیمه دلی در نماز، زیر نام بلند و پرهیزگار تسلیم پوشیده شده است. داشتن هیچ برنامه ای جز جستجوی نقشه خدا و اجرای آن، جوهر و الهام دعای مسیحی است. این بسیار بیشتر از قرار دادن یک بند تسلیم است.
عیسی این کار را یک بار در تلاش برای تغییر هدف خدا انجام داد، اما تمام دعاهای دیگر او نتیجه یکپارچگی کامل با برنامه ها و اهداف خدا بود. پس از این دستور است که ما دعا می کنیم که در او بمانیم و کلام او در ما بماند.
سپس می پرسیم چه می خواهیم و انجام می شود. سپس دعاهای ما مد می شوند و چیزها را می آفرینند. آنگاه ارادههای ما به خواست خدا و اراده او از آن ما میشود.
این دو یکی می شوند و هیچ نت اختلافی وجود ندارد. «و این اطمینانی است که ما به او داریم که اگر مطابق میل او چیزی بخواهیم، ما را می شنود.» و اگر بدانیم که او ما را می شنود، هر چه بخواهیم، می دانیم که خواسته هایی داریم که از او خواسته ایم.
دعانویسی و طلسم انلاین : و سپس ثابت می کند: «و هر چه بخواهیم از او می گیریم، زیرا احکام او را نگاه می داریم و کارهایی را که در نظر او پسندیده است انجام می دهیم».