دعا نویسی برای وسواس فکری
دعا نویسی برای وسواس فکری | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعا نویسی برای وسواس فکری را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعا نویسی برای وسواس فکری را برای شما فراهم کنیم.۱۶ اسفند ۱۴۰۳
دعا نویسی برای وسواس فکری : این چه دعایی است که مردان به آن فراخوانده می شوند؟ این یک شکل صرف نیست، یک بازی کودکانه است. این کار جدی، دشوار، مردانه ترین، قوی ترین کار، الهی ترین کاری است که انسان می تواند انجام دهد.
دعا انسان را از خاکی بیرون می آورد و با آسمان پیوند می دهد. انسانها هرگز به بهشت نزدیکتر، به خدا نزدیکتر، هرگز شبیهتر از خدا، هرگز در همدردی عمیقتر و مشارکت واقعیتر با عیسی مسیح، از هنگام دعا نیستند.
دعا نویسی برای وسواس فکری
دعا نویسی برای وسواس فکری : عشق، انسان دوستی، روابط مقدس، همه آنها برای مردان مفید و لطیف هستند، با دعا متولد می شوند و به کمال می رسند. دعا صرفاً یک وظیفه نیست، بلکه نجات است. آیا مردانی که اهل نماز نیستند نجات می یابند؟
آیا موهبت، تمایل، عادت به دعا از عناصر یا ویژگی های نجات نیست؟ آیا می توان با عیسی مسیح قرابت داشت و دعا نکرد؟ آیا می توان روح القدس داشت و روح دعا نداشت؟ آیا می توان تولد تازه داشت و برای نماز متولد نشد؟
آیا حیات روح و حیات دعا هماهنگ و منسجم نیست؟ آیا محبت برادرانه در دلی که در نماز درس نخوانده است وجود دارد؟ ما در عهد جدید دو نوع دعا داریم – دعا و نیایش. دعا به معنای کلی دعاست. دعا، نماز شدیدتر و خاصتر است.
این دو، دعا و دعا، باید با هم جمع شوند. در آن صورت عبادت در گسترده ترین و شیرین ترین شکل آن و دعا با جدی ترین و شخصی ترین احساس نیاز را خواهیم داشت. در فهرست دعای پل، که در افس یافت می شود.
به ما آموخته اند که همیشه در نماز باشیم، همانطور که همیشه در جنگ هستیم. روح القدس را باید با تضرع شدید طلب کرد، و دعاهای ما باید با انرژی حیات بخش، روشنگر و شرافت بخش او شارژ شود. هشیاری برای این است که ما را برای این دعای شدید و دعوای شدید مناسب کند.
استقامت یک عنصر ضروری در دعای موفقیت آمیز است، مانند هر حوزه دیگری از تعارض. مقدسین جهانی باید به کمک دعاهای ما به پیروزی یاری شوند. شجاعت، توانایی و موفقیت رسولی را باید با دعای مقدسین سرباز در همه جا به دست آورد.
فقط کسانی هستند که بینش عمیق و واقعی دارند که می توانند دعا را اجرا کنند. این “موجودات زنده”، در مکاشفه به عنوان “پر از چشم از جلو و پشت”، “پر از چشم در درون” توصیف شده است. چشم ها برای دیدن است.
صراحت و شدت و کمال بینایی در آن است. هوشیاری و بینش عمیق در آن است، قوه دانایی. با دعاست که چشم دل ما باز می شود. دانش روشن و عمیق از اسرار فیض با دعا تضمین می شود.
این “موجودات زنده” چشمانی داشتند “در درون و بیرون” آنها “پر از چشم” بودند. بالاترین شکل زندگی، هوشمندی است. جهل و نادانی در عالم معنوی نیز مانند سایر عرصه ها پست و پست است. دعا به ما چشم می دهد تا خدا را ببینیم.
نماز دیدن خداست. زندگی نماز، علم بیرون و درون است. همه هوشیاری بدون، همه هوشیاری در درون. هیچ دعای هوشمندانه ای بدون دانش درونی وجود ندارد. شرایط درونی و نیازهای درونی ما را باید حس کرد و شناخت. برای خدمت به دعا نیاز است.
دعا نویسی برای وسواس فکری : برای خدمت کردن به زندگی نیاز است، عالی ترین شکل زندگی. دعا بالاترین هوش، عمیق ترین حکمت، حیاتی ترین، شادترین، مؤثرترین، قدرتمندترین حرفه است. این حیات است، درخشنده، انتقال دهنده، حیات جاودانی.
دور از اشکال خشک، با عادات مرده و سرد دعا! دور از روال عقیم، با نمایش های بی معنی و بازیچه های کوچک در نماز! بیایید به کار جدی، کار اصلی مردان، یعنی دعا بپردازیم. بگذارید ماهرانه روی آن کار کنیم. بیایید به دنبال این باشیم که در این کار بزرگ دعا مهارت داشته باشیم.
در این هنر والای دعا کردن، استادکار باشیم. بیایید آنقدر به دعا عادت کنیم، آنقدر به نماز دل بسته باشیم، از ادویه های سرشار آن پر شده، از شعله مقدسش آنچنان شعله ور شویم، که تمام آسمان ها و زمین از عطر آن معطر شوند، و ملت هایی که هنوز در رحم هستند، خوشبخت شوند.
با دعای ما بهشت در ساکنان باشکوه پرتر و روشن تر خواهد شد، زمین برای روز عروسی خود بهتر آماده خواهد شد، و جهنم بسیاری از قربانیانش را ربوده است، زیرا ما برای دعا زندگی کرده ایم.
نه تنها غفلت غمانگیز و ویرانکنندهای از هرگونه تلاش برای نماز وجود دارد، بلکه ضایعات بسیار زیادی در دعای ظاهری وجود دارد که انجام میشود، بهعنوان دعای رسمی، نماز دولتی، نماز عادت صرف.
مردها بعد از اینکه دل و واقعیت از آن بیرون رفت، به شکل و ظاهر یک چیز می چسبند. این در بسیاری از کسانی که به نظر می رسد دعا می کنند، مصداق پیدا می کند. دعای رسمی دارای قدرت و پیروی قوی است.
بیانیه حنا به الی و دفاع او در برابر اتهام ریاکاری او این بود: “من جان خود را در حضور خداوند ریختم.” وعده جدّی خدا به یهودیان این بود: “پس مرا بخوانی و برو و برای من دعا کن و من به تو گوش خواهم داد.
و هنگامی که با تمام دل به دنبال من بگردی مرا جستجو خواهی کرد و مرا پیدا خواهی کرد. بگذارید تمام دعاهای امروزی با این معیارهای «ریختن روح در برابر خدا» و «جستجوی با تمام دل» سنجیده شود و چه مقدار از آن صرفاً شکل، ضایع و بی ارزش خواهد بود.
جیمز در مورد الیاس می گوید که او «با دعا دعا کرد». در دستورالعملهای پولس به تیموتائوس در مورد دعا، (اول تیموتاوس ۱: ۸) ما توصیف شفاهی جامعی از دعا در بخشهای مختلف یا مظاهر مختلف آن داریم. همه آنها به صورت جمع، ادعیه، دعا و استغفار هستند.
آنها چند جانبه بودن، تنوع بی پایان و ضرورت فراتر رفتن از سادگی صوری یک دعا را اعلام می کنند و دعا را بر دعا، دعا به دعا، استغفار را بارها و بارها فشار داده و اضافه می کنند تا زمانی که قوت نماز در یک جا جمع شود.
دعا نویسی برای وسواس فکری : عالی ترین حالت های آنها، تجمع و فشار آنها را با قدرت انباشته به دعای ما پیوند می دهد. فاضل نامحدود و جمع نامحدود تنها معیارهای دعا هستند. اصطلاح واحد «نماز» عبارت است از رایج و جامع فعل و وظیفه و روح و خدمتی که ما آن را نماز می نامیم.
بیان فشرده عبادت است. عبادت بهشتی عنصر نماز را اینقدر آشکار ندارد. نماز جوهر آشکار و مهم و عنصر رنگارنگ پرستش زمینی است، در حالی که حمد عنصر برجسته، جامع، رنگارنگ و الهام بخش عبادت آسمانی است.