دعانویس لاکچری تهران
دعانویس لاکچری تهران | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعانویس لاکچری تهران را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعانویس لاکچری تهران را برای شما فراهم کنیم.۴ اسفند ۱۴۰۳
دعانویس لاکچری تهران : اما چرا خدا چنین چیزی را فرا می خواند؟ چون امتحان بود آیا ابراهیم از ترس خداوند بیشتر لذت می برد تا از پسر خود؟ خداوند از طریق فرشته گفت: “اکنون می دانم که از خدا می ترسی، زیرا پسرت، تنها پسرت را از من دریغ نکرده ای.” این کلمات، “اکنون می دانم” – به چه معنا هستند؟
دعا خدا نمی دانست که ابراهیم مردی خداترس است و خدا را بالاتر از پسرش می داند؟ کتاب مقدس تعلیم می دهد که خدا «قلب همه مردم را می شناسد».
دعانویس لاکچری تهران
دعانویس لاکچری تهران : در واقع، او “قلب همه آنها را می سازد” چرا پس آزمون؟ در اینجا روشی است که به این سؤال پاسخ می دهد «اگر خدا دانای کل است، باید می دانست که ابراهیم بدون هیچ آزمایشی چه می کرد.
پس چرا این شکنجه بی مورد اما همانطور که قدیس اول مقدمه آگوستین اشاره میکند، هر چه خدا میدانست، ابراهیم به هیچ وجه نمیدانست که این اطاعت چنین فرمانی را تحمل میکند تا زمانی که این واقعه به او آموخت.
و اطاعتی را که نمی دانست انتخاب می کند، نمی توان گفت که انتخاب کرده است. واقعیت اطاعت ابراهیم خود عمل بود. و آنچه خدا از دانستن اینکه ابراهیم «اطاعت خواهد کرد» می دانست، اطاعت واقعی ابراهیم در آن لحظه در بالای آن کوه بود.
گفتن اینکه خدا «لازم نبود آزمایش را امتحان کرده باشد» به این معناست که چون خدا میداند، چیزی که خدا میداند نیازی به وجود ندارد. خدا میخواهد که واقعیت واقعی و زنده ترجیح ما برای او بر همه چیز را بداند.
و او اراده می کند که ما از طریق اعمال ارجحیت واقعی خدا بر هدایای او، گواهی اصالت خود را داشته باشیم. لوئیس درست میگوید که ممکن است خداوند جهان را خلق نکرده باشد، بلکه فقط آن را تصور کرده باشد، در صورتی که دانستن «چه خواهد بود»
به همان خوبی است که او آن را در همان عمل میداند. خدا می خواهد که او یک دانای تجربی، یک بینا-دانای بالفعل، یک دیده-دانی داشته باشد. یک عمل واقعی انسان در ترجیح خداوند نسبت به هدایای او، تجلیل واقعی از تعالی خداست که او جهان را برای آن آفریده است.
روزه تنها راه یا راه اصلی نیست که ما خداوند را در برتری دادن او بر مواهبش تسبیح میگوییم. اما یک راه است. و این راهی است که می تواند به همه دیگران خدمت کند. خوردن به عنوان بیهوشی غم لوئیس به سنت آگوستین اشاره کرد.
آنچه آگوستین گفت این بود: «عمدتاً، ذهن انسان نمیتواند به خودشناسی دست یابد، مگر با آزمایش قوای خود از طریق وسوسه، با نوعی خودبازجویی تجربی و نه صرفاً کلامی».
دعانویس لاکچری تهران : ما به راحتی خود را فریب می دهیم که خدا را دوست داریم، مگر اینکه عشق ما به طور مکرر مورد آزمایش قرار گیرد، و ما باید ترجیحات خود را نه تنها با کلمات، بلکه با ۱۸ هوس برای فداکاری نشان دهیم.
باید قبول کرد که قربانی یک پسر بیشتر از قربانی یک ساندویچ می گوید. اما اصل یکسان است. و بسیاری از اعمال کوچک ترجیح دادن مشارکت با خدا بر غذا میتواند عادت به همنشینی و رضایت را ایجاد کند که فرد را برای فداکاری نهایی آماده میکند.
این یکی از راه هایی است که روزه در خدمت همه اعمال ما به خداست. این هیئت علمی را در حالت آماده باش و تیز نگه می دارد. نمی گذارد این موضوع آرام بگیرد. ما را مجبور می کند که مکرراً بپرسیم: آیا من واقعاً تشنه خدا هستم؟ دلم براش تنگ شده؟
آیا من مشتاق او هستم؟ یا شروع کرده ام به هدایای او راضی هستم؟ روزه مسیحی آزمونی است برای اینکه ببینیم چه خواسته هایی ما را کنترل می کنند. علایق اصلی ما چیست؟ ریچارد فاستر در فصل خود در مورد روزه در جشن نظم و انضباط می گوید: «بیش از هر رشته دیگری، روزه چیزهایی را که ما را کنترل می کنند آشکار می کند.
این یک فایده شگفت انگیز برای شاگرد واقعی است که آرزوی تبدیل شدن به تصویر عیسی مسیح را دارد. ما آنچه در درون خودمان است را با غذا و چیزهای دیگر میپوشانیم.»
از نظر روانشناسی، امروزه از این نوع چیزها زیاد صحبت میشود، بهویژه در مورد افرادی که در زندگیشان دردهای زیادی دارند. ما می گوییم آنها درد خود را با غذا “درمان” می کنند.
آنها با غذا خوردن خود را بیهوش می کنند تا از درون آسیب دیده باشند. اما این یک سندرم نادر و فنی نیست. همه ما این کار را انجام می دهیم. همه بدون استثناء. همه ما ناراحتی خود را با استفاده از غذا کاهش می دهیم و ناراحتی خود را با چشم دوختن به زمان شام می پوشانیم.
به همین دلیل است که روزه همه ما را آشکار می کند – درد، غرور، خشم ما. فاستر ادامه می دهد: اگر غرور ما را کنترل کند، تقریباً بلافاصله آشکار می شود.
داوود گفت: «جان خود را با روزه خاضع کردم». خشم، تلخی، حسادت، نزاع، ترس – اگر در درون ما باشند، هنگام روزه داری ظاهر می شوند. در ابتدا، منطقی خواهیم فهمید که عصبانیت ما به دلیل گرسنگی ماست.
و سپس، می دانیم که عصبانی هستیم زیرا روح خشم در درون ماست. ما می توانیم از این دانش خوشحال باشیم زیرا می دانیم که شفا از طریق قدرت مسیح در دسترس است.
دعانویس لاکچری تهران : مقدمه یکی از دلایل روزه گرفتن این است که بدانیم چه چیزی در ماست – درست همانطور که ابراهیم آنچه را در او بود نشان داد. در روزه بیرون می آید. تو آن را خواهی دید.
و باید با آن کنار بیایید یا به سرعت دوباره آن را خفه کنید. وقتی نیمه صبح می رسد و آنقدر غذا میل می کنی که فکر ناهار به شیرینی تعطیلات تابستانی تبدیل می شود.