طلسم برای رضایت ازدواج
طلسم برای رضایت ازدواج | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت طلسم برای رضایت ازدواج را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با طلسم برای رضایت ازدواج را برای شما فراهم کنیم.۲۹ بهمن ۱۴۰۳
طلسم برای رضایت ازدواج : جادو، رمز و راز و اسرار به وضوح در داستان شما مهم هستند. میشه بگی چرا؟ آیا سحر و جادو یک تابع طرح را انجام می دهد؟ آیا عمداً موضوعاتی را دنبال میکنید که این عناصر را در بر میگیرد یا فقط به سراغ شما میآیند؟
طلسم عمداً دنبال جادو نمیروم – این فقط بخشی از نثری است که مینویسم. من با خواندن افسانه ها و افسانه ها بزرگ شدم. برای من جادو همیشه بخشی از ادبیات به عنوان خواننده و نویسنده بوده است.
طلسم برای رضایت ازدواج
طلسم برای رضایت ازدواج : نوشتن برای آلیس هافمن فرآیند پیچیده ای است. تولید ۳۰ اثر داستانی در طول یک حرفه طولانی مطمئناً نیاز به یک فرآیند دارد، اما در یک رویکرد مشخص و تجویز شده به دست نمیآید: «تفکر من درباره رمان همیشه شامل نوشتن است. من همیشه به روش خودم می نویسم. گاهی اوقات ۱۰ سال می گذرد تا به آن برگردم، و گاهی اوقات این مطلب بعدی است که می نویسم.”
سحر و جادو آنقدر که با صدا ارتباط دارد، با داستان ارتباطی ندارد. به عنوان مثال، شما می توانید یک داستان را به شیوه ای واقع گرایانه تعریف کنید، و اگر همینگوی باشید، عالی است و کار می کند.
سحر و جادو به نحوه بیان داستان است تا خود داستان. این یک تأثیر هجوآمیز در طرح داستان نیست. این بیشتر لحن داستان است، راهی که داستان سعی می کند شما را به درون خود بکشاند و دنیایی تخیلی بسازد. می خواهم اضافه کنم که فکر می کنم مهمترین چیز برای نویسندگان تازه کار این است که صدای خودشان را پیدا کنند. میتوانید بگویید در کودکی کدام افسانهها را خواندهاید و برای داستانهایتان از آنها چه میکشیدید؟
برای من، این افسانه های خاص نیست، بلکه کل سنت افسانه هاست. من همچنین واقعاً به داستان گویی زنان علاقه مند هستم. این داستان ها، چه افسانه باشند و چه افسانه، متعلق به سنت بزرگ زنان است که برای فرزندان و نوه های خود داستان می گفتند.
بنابراین، کل این سنت در مورد نحوه روایت داستان برای من به عنوان یک زن و یک نویسنده واقعاً جالب است. من همیشه عاشق شیوه ای بودم که افسانه ها با صدایی واقع گرایانه روایت می شوند، نوعی آمیختگی واقعیت و خارق العاده.
طلسم برای رضایت ازدواج : تعدادی از رمان های شما رمان های تاریخی هستند. در مورد چه چیزهایی تحقیق می کنید؟
گفتن این واقعاً سخت است، زیرا وقتی تحقیق میکنم، در حال تحقیق در همه جنبهها هستم و اغلب به کتاب بستگی دارد. به عنوان مثال، زمانی که من برای کبوترپرستان تحقیق میکردم، در مورد زنان در دورهای که مینوشتم.
بسیار کم بود، تقریباً هیچ چیز وجود نداشت، بنابراین کاری که من انجام دادم نوشتن درباره مردم عشایر در خاورمیانه امروز بود. به هر حال، نحوه مراقبت از اسب ها یا الاغ ها یا هر چیز دیگری در حال حاضر مانند آن زمان است.
وقتی در «ازدواج مخالفان» درباره راشل می نوشتم، به کتاب های عکس زیادی نگاه کردم. من در مورد خفاش ها و پرندگان تحقیقات زیادی انجام دادم. من می خواهم سعی کنم دنیا را بسازم. در یک رمان تاریخی، شما در حال ساختن دنیایی هستید که شخصیتهایتان در آن زندگی کنند.
دریافت نامهای از کسی که در سنت توماس بزرگ شده بود، واقعاً خوب بود، که گفت وقتی کتاب را میخوانند احساس میکردند دوباره وارد دوران کودکی خود میشوند – این دقیقاً همان چیزی است که من میخواهم.
روند تحقیق شما چگونه است؟ آیا تمام تحقیقات خود را قبل از نوشتن انجام می دهید؟ یا در حین تحقیق می نویسید؟
من قبل از شروع یک پروژه کمی تحقیق می کنم، سپس مدتی توقف می کنم زیرا باید یک قدم از تاریخ فاصله بگیرم و رمان بنویسم. وقتی کارم با اولین پیش نویس تمام شد، دوباره برمی گردم و تحقیقات بیشتری انجام می دهم.
بنابراین فکر میکنم یک تحقیق لایهای انجام میدهم. من مدام به عقب برمی گردم و بیشتر و بیشتر کار می کنم، اما همچنان روی این واقعیت متمرکز هستم که دارم یک رمان می نویسم، نه یک تاریخ.
تحقیق می تواند بی پایان باشد. به خصوص با من این را متوجه شدم. تحقیق و نگارش آن کتاب پنج سال طول کشید. زمانی بود که فهمیدم می توانم تا آخر عمر در مورد آن تحقیق کنم. من هرگز قرار نبود همه چیز را در مورد دوره زمانی بدانم. زمانی بود که تصمیم گرفتم نوشتن را شروع کنم.
چه مقدار از تحقیقاتی که انجام می دهید در یک رمان استفاده می شود، چه مقدار از آن استفاده نمی شود؟
من نمی دانم. منظورم این است که قطعاً من بیشتر از آنچه در کتاب آوردهام برای کمک به خلق شخصیتها میدانم. من از اطلاعات خاصی استفاده نمی کنم احتمالاً این درست است که ۲۰ یا ۳۰ درصد از تحقیقاتی که من انجام میدهم هیچ ربطی به خود کتاب ندارد، بلکه به خلق جهان مربوط میشود. در رمان کنونی خود، قواعد جادو، چقدر از نظر تاریخچه جادوگری و افسانه جادوگری تحقیق کردید؟
من همیشه به جادوگری علاقه مند بوده ام و در تمام عمرم تحقیق کرده ام. من کمی بیشتر برای The Rules of Magic کار کردم، زیرا به طور خاص در مورد یک قاضی خاص، قاضی هاثورن، در محاکمه جادوگری در سالم می نوشتم.
من هر آنچه را که در مورد او یافتم خواندم و او را شخصیت بسیار جالبی یافتم. در مورد سحر و جادو، برای من همیشه لذت بخش است که جادو را مطالعه کنم و بیشتر و بیشتر بدانم. همه چیز در کتاب درباره افسانه های جادویی چیزی بود که من درباره آن تحقیق کردم.
به عنوان مثال، استفاده از گیاهان دارویی و گیاهان دارویی. با این حال، در حالی که تحقیق جالب است، مهم نیست. واقعاً مهمترین چیز نوشتن رمان و خلق شخصیت هاست. این تفاوت بزرگ بین یک رمان تاریخی و یک تاریخ است. چیزی که بیشتر به آن علاقه دارم قسمت رمان آن است. تمام تحقیقاتی که من انجام می دهم در خدمت آن است.
شخصیت های شما دلسوز، جالب و قانع کننده هستند. آیا شخصیتهای خود را در حین نوشتن کشف میکنید یا تقریباً از قبل آنها را میشناسید؟ در مورد شگفتی ها چطور؟
من فکر می کنم شناخت شخصیت های شما بسیار مهم است. من فکر می کنم خیلی خوب است که لیست های زیادی تهیه کنید و همه چیز را در مورد شخصیت های خود بگویید: چه کتاب هایی می خوانند، چه لباسی می پوشند، چه روابطی دارند. همه چیز را در مورد آنها بنویسید. سپس باید به نوعی راه خود را در آنها بنویسید.
شخصیتهای من با نوشتن آنها رشد میکنند و با آشکار کردن روحیه درونیشان بیشتر خودشان میشوند. وقتی در حال نوشتن یک رمان هستید، این احساسی است که باید داشته باشید: شخصیت ها زنده هستند، انتخاب های خود را انجام می دهند، و شما فقط آنها را دنبال می کنید. وقتی این اتفاق می افتد، تقریبا همیشه ما را شگفت زده می کنند.
طلسم برای رضایت ازدواج : این مطمئناً در قوانین جادو صادق بود. علاوه بر این، به عنوان نویسنده، من می خواهم شگفت زده شوم. من می خواهم جذب شوم. دلیل اینکه من یک رمان می خوانم همان دلیلی است که یک رمان می نویسم.