طلسم ازدواج شخص مورد نظر
طلسم ازدواج شخص مورد نظر | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت طلسم ازدواج شخص مورد نظر را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با طلسم ازدواج شخص مورد نظر را برای شما فراهم کنیم.۲۸ بهمن ۱۴۰۳
طلسم ازدواج شخص مورد نظر : او این بخش اول کتاب خود را با بررسی واقعاً جذاب دو نوع عروسی رایج در یونان باستان، ازدواج نامزدی و ازدواج آدم ربایی و نحوه موازی آنها با سحر و جادو به پایان می رساند.
طلسم که از میان بحث هیستری نوجوانان، وضعیت روانی فرد نفرین کننده، انتقال و هر گونه آرامشی که ممکن است لعن برای فرد نفرین کننده به ارمغان بیاورد، به طور قانع کننده ای استدلال می کند که خشونت اولیه واضح طلسم های آزاری منعکس کننده ربودن خشونت آمیز مکرر عروس ها است. در اسطوره و واقعیت
طلسم ازدواج شخص مورد نظر
طلسم ازدواج شخص مورد نظر : دومین بخش اصلی کتاب بر فیلیا – جادو متمرکز است، آن نوع طلسم که معمولاً توسط زنان انجام می شود و برای بازیابی یا تقویت محبت یک همسر کمتر وفادار استفاده می شود.
با شروع از توصیف هومر از تسمه جادویی که آفرودیت به هرا داده است، فاراون این عمل را در زمینه بزرگتر طلسم های یونانی، مصری و آشوری قرار می دهد که هدف آنها جلب جذابیت شخصی و جلب رضایت افراد در مناصب قدرت است. به عنوان پادشاه، قاضی و شوهر.
این بخش با بررسی استفاده زنان از سموم در دوزهای کم برای بازگشت محبت به پایان می رسد. در برخی مواقع، متأسفانه، دوزها به اندازه کافی کم نبودند.
فاراون نمونههای مختلفی از مردان مسموم شده توسط همسران یا عاشقانی را که تلاش میکنند عاشقان خطاکار خود را نگه دارند، مورد بحث قرار میدهد، نمونههایی که در نوشتههای سوفوکل، آنتیفون، پلوتارک و دیگران یافت میشود.
او این بخش را با بررسی ترس قابل درک مردان یونانی از چنین جادویی و براندازی اختیارات خود، یعنی مردانگی اغلب خشن و عصبانی آنها، به پایان می رساند.
در سومین بخش اصلی کتابش، فاراون اطلاعاتی را که در صفحات قبلی گردآوری کرده است، می گیرد و آن را برای بررسی برخی از سؤالات گسترده تر بررسی می کند.
ابتدا، او تلاش میکند تا یک مطالعه دیاکرونیک در مورد توسعه طلسمهای آگوج انجام دهد. نتایج به دلیل کمبود شواهد لزوماً موقتی هستند، اما با این وجود نکات جالب بسیاری ذکر شده است.
به نظر می رسد این نوع جادو تا قرن اول قبل از میلاد یک امر محلی و آماتور بوده است. پس از آن زمان، بر اساس کتابهای راهنما که توسط متخصصان استفاده میشود، استاندارد شد.
همچنین در طول زمان تغییری در خدایان مورد استناد به وجود آمد. آفرودیت در اولین جادوها ظاهر شد، اما در طلسم های بعدی به سلن و هلیوس تسلیم شد. آنها، به نوبه خود، زمانی که قدرت های مختلف از جمله میانجی های رایج تبدیل شدند، ناپدید شدند.
عجیب به نظر می رسد که آفرودیت از اروس-جادو ناپدید شود، اما جایگاه خود را در جادوهای فیلیا حفظ کند. این با تصویری که ما از او بهعنوان حامی عشق شهوانی ساختهایم، که چندان نگران محبت طولانیمدت نبود، مطابقت ندارد.
برای مثال، اگرچه جادوی فیلیا بیشتر توسط زنان استفاده میشد، همجنسبازان و مردان بیقدرت سیاسی نیز از آن برای رسیدن به اهداف خود استفاده میکردند.
طلسم ازدواج شخص مورد نظر : به همین ترتیب، روسپیها، بیوهها و سایر زنانی که در موقعیتهای قدرت قرار داشتند، گاهی برای به دست آوردن اهداف خود از سحر و جادو استفاده میکردند. این نشان می دهد که قدرت یا فقدان آن بخش اساسی از تعریف جنسیت بوده است.
در نهایت، از توصیف لاکپشتهای ساخته شده توسط برای درک بهتر نقشهای طبیعی نر و ماده استفاده میکند. به گفته، لاک پشت های نر به طور طبیعی شهوتران هستند، در حالی که لاک پشت های ماده ذاتاً معتدل هستند.
فاراون به طور جالبی به این توصیف از لاک پشت ها با یافته های خود در رابطه با جنسیت کاربران جادوی عشق می پیوندد تا درک مدرن رایج از جهان بینی یونانی را معکوس کند. به نظر می رسد بسیاری از مردم فکر می کنند که مردان یونانی زنان خود را به طور طبیعی شهوتران و در نتیجه نیاز به گوشه گیری و کنترل مردانه می دانند.
نتایجی که فاراون در این کتاب به آن میرسد به دیدگاه متفاوتی اشاره دارد، زیرا تقریباً همه زنانی که از جادوی عشقی استفاده میکنند به دنبال محبت هستند، در حالی که این مردان هستند که برای تقویت تمایلات جنسی به استفاده از جادو سوق داده میشوند.
این کتاب فوقالعادهای است که در صفحات معدود آن بیشتر از آنچه در بسیاری از آثار بزرگتر یافت میشود، وجود دارد. بحث های فاراون گسترده است، اما همیشه متمرکز است.
معاشقه های او با مفاهیم معاصر برتری تئوری همیشه در پایان به بررسی معقول واقعیت ها منجر می شود. نوشته او واضح و دلنشین است و در این زمان فقط کمی از اصطلاحات رایج در آن مد شده است.
اگر بتوان یک بهبود را پیشنهاد کرد، آن افزودن ضمیمه ای است که حاوی ترجمه همه متون مربوطه است. این باید امکان پذیر باشد، زیرا فاراون می گوید که فقط هشتاد و یک طلسم اروس وجود دارد و بیشتر متون احتمالاً کوتاه خواهند بود.
طلسم ازدواج شخص مورد نظر : چنین ضمیمه ای به خواننده این امکان را می دهد که نتیجه گیری فارائونه را راحت تر بررسی کند. اما این یک شکایت کوچک است، به خصوص که اکثر خوانندگان کتاب به کتاب های مرجع لازم دسترسی خواهند داشت.
کتاب فارائونه را نه تنها باید توسط مخاطبان آشکار مورخان دین یونانی، بلکه توسط مخاطبان بسیار وسیع تری از مردمی که علاقه مند به درک بهتر ذهن افراد باستان هستند، بخوانند.