دعای ابطال طلسم منزل
دعای ابطال طلسم منزل | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعای ابطال طلسم منزل را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعای ابطال طلسم منزل را برای شما فراهم کنیم.۱۶ اسفند ۱۴۰۳
دعای ابطال طلسم منزل :در اینجا بیانیه ای است با گسترده ترین پیامدها. واقعا باور می کنیم؟ برای قضاوت بر اساس گفتار و اعمال بسیاری از مسیحیان، آنها انتظار کمی از حکومت خوب دارند یا اصلاً انتظار ندارند.
دعا کم و بیش متعهد به این واقعیت هستند که دولت ناکارآمد، اسراف کننده، خودسر، فاسد، ناعادلانه خواهد بود. من به نوبه خود، این سؤال را طولانی و با دقت در پرتو منطق و کتاب مقدس بررسی کرده ام و در مورد اراده خدا در این زمینه به اعتقاد عمیقی رسیده ام: اراده خدا حکومت خوب است.
دعای ابطال طلسم منزل
دعای ابطال طلسم منزل : چرا خدا خواستار حکومت خوب است با رفتن به آیه در می یابیم که پولس دلیل این را بیان کرد که چرا حکومت خوب خواست خدا است: خدا می خواهد “همه مردم نجات یابند و به معرفت حقیقت بیایند.
خدا به قدری آرزوی نجات همه انسانها را دارد که با فداکاری عالی تاریخ، یعنی مرگ کفاره عیسی مسیح بر روی صلیب، آن را ممکن ساخت. از طریق ایمان به کفاره مسیح، رستگاری در دسترس همه انسانها قرار گرفته است. با این حال، برای اینکه انسانها «رستگار شوند»، ابتدا باید «به شناخت حقیقت» در مورد کفاره مسیح بیایند. این تنها در صورتی امکان پذیر است که انجیل به آنها موعظه شود.
پولس این موضوع را به وضوح در رومیان بیان کرد: “زیرا هر که نام خداوند را بخواند نجات خواهد یافت. پس چگونه کسی را که به او ایمان نیاوردهاند بخوانند؟ از چه کسی نشنیدهاند و چگونه بدون واعظ بشنوند؟» تا زمانی که انجیل به آنها موعظه نشود، مردم نمی توانند از نجاتی که با کفاره مسیح برای آنها خریداری شده است، استفاده کنند.
میتوانیم منطق این را خیلی ساده خلاصه کنیم: خدا میخواهد «همه انسانها نجات یابند». برای این امر لازم است که آنها «به علم حق بیایند». «شناخت حقیقت» تنها از طریق موعظه انجیل حاصل می شود. بنابراین، خدا مایل است که انجیل به همه مردم موعظه شود. باقی مانده است که ارتباط بین حکومت خوب و موعظه انجیل را ردیابی کنیم. ما ممکن است این کار را با پرسیدن یک سوال ساده از خود انجام دهیم.
کدام نوع حکومت موعظه انجیل را آسانتر میکند – دولت خوب یا دولت بد؟ برای دستیابی به پاسخ به این سؤال، ممکن است به طور مختصر تأثیرات حکومت خوب و بد را، تا آنجا که به موعظه انجیل مربوط می شود، مقایسه کنیم. از یک سو، دولت خوب نظم و قانون را حفظ می کند. ارتباطات را باز نگه می دارد، آزادی مدنی را حفظ می کند و از آزادی بیان و آزادی تجمع محافظت می کند. (قابل توجه است که تقریباً همه این نکات به طور خاص توسط قانون اساسی ایالات متحده پوشش داده شده است.)
به طور خلاصه، دولت خوب، بدون درگیر شدن در مجادلات مذهبی، فضایی را فراهم می کند که در آن انجیل می تواند به طور مؤثر موعظه شود. از سوی دیگر، دولت بد اجازه می دهد نظم و قانون از بین برود. شرایط ناامن سفر و ارتباطات ضعیف را مجاز می داند و محدودیت های ناعادلانه و خودسرانه را اعمال می کند. در همه این جهات، هر چند به درجات مختلف، حکومت بد مانع از تبلیغ مؤثر حقیقت می شود.
در بدترین حالت، دولت بد حق جهانی همه انسانها را برای ایمان به خدا و ابراز ایمان خود از طریق عبادت و اعلامیه عمومی محدود می کند یا کاملاً سرکوب می کند. امروزه در کشورهای تحت حاکمیت کمونیستی این شرایط را تا حدی می بینیم. بنابراین نتیجه گیری ما این است که حکومت خوب موعظه انجیل را تسهیل می کند، در حالی که حکومت بد مانع آن می شود.
به همین دلیل حکومت خوب خواست خداست. ما اکنون در موقعیتی هستیم که تعلیم اول تیموتائوس را در یک سری مراحل منطقی ساده ارائه دهیم اولین خدمت و اطلاع رسانی مؤمنان هنگامی که با هم در اجتماع منظم با هم ملاقات می کنیم، دعا است. اولین موضوع مشخص برای نماز حکومت است. ما باید برای دولت خوب دعا کنیم. ۴. خدا مایل است که همه انسانها حقیقت انجیل را به آنها موعظه کنند. حکومت خوب موعظه انجیل را تسهیل می کند، در حالی که حکومت بد مانع آن می شود.
پس حکومت خوب خواست خداست. جمله پایانی خلاصه فوق گسترده ترین پیامدها را برای دعای ما دارد. در همه دعاهای مأثور، مسئله تعیین کننده، شناخت اراده خداوند است.
دعای ابطال طلسم منزل : اگر بدانیم آنچه را که دعا می کنیم مطابق خواست خداست، ایمان داریم که آن را ادعا کنیم. اما اگر به خواست خدا مطمئن نباشیم، دعای ما متزلزل و بی اثر است.
یعقوب به ما هشدار داد که چنین دعاهای متزلزلی مستجاب نخواهد شد: “زیرا کسی که متزلزل است مانند موج دریا است که باد رانده و پرتاب شده است. زیرا آن مرد گمان نکند که چیزی دریافت خواهد کرد. چیز خداوند است.” از سوی دیگر، یحیی اطمینان حاصل از اطمینان از اراده خدا را چنین توصیف کرد: «و این اطمینانی است که ما به او [خدا] داریم.
که اگر مطابق میل او چیزی بخواهیم، ما را می شنود: اگر بدانیم که او ما را می شنود، هر چه بخواهیم، می دانیم که خواسته هایی را داریم که از او می خواهیم». تعلیم یوحنا در این قسمت حول محور آگاهی از اراده خدا می چرخد. به شرطی که بدانیم به طور کامل مطابق با خواست خدا دعا می کنیم، ممکن است بدانیم که هر آنچه را که برایش دعا کرده ایم، «داریم».
استفاده از زمان حال «ما داریم» لزوماً نشاندهنده تجلی فوری چیزی نیست که برای آن دعا کردهایم، اما نشاندهنده اطمینان فوری است که آن چیز قبلاً از طرف خدا به ما عطا شده است. پس از آن، مقدار زمان صرف شده برای تجلی واقعی آن نمی تواند بر این اطمینان اولیه تأثیر بگذارد. این با تعالیم مرقس مطابقت دارد: «بنابراین به شما میگویم، هر چه میخواهید، وقتی دعا میکنید.
باور داشته باشید که آنها را دریافت میکنید [بهدرستی، باور کنید که قبلاً آنها را دریافت کردهاید]، و آنها را خواهید داشت. ” دریافت در همان لحظه دعا می آید.
دعای ابطال طلسم منزل : پس از آن، تجلی واقعی آن چیزی که ما دریافت کرده ایم، در زمان مناسب به دنبال می آید. با این توضیح مقدماتی، اکنون می توان همان نوع تحلیل منطقی را که قبلاً در مورد اول تیموتائوس ۲: ۱-۴ به کار برد.
در مورد اول یوحنا نیز اعمال کرد. تعالیم یوحنا در این آیات را میتوان به این صورت خلاصه کرد: ۱. اگر بدانیم که برای هر چیزی مطابق خواست خدا دعا میکنیم، میدانیم که او ما را میشنود.