دعای ابطال هر طلسم
دعای ابطال هر طلسم | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت دعای ابطال هر طلسم را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با دعای ابطال هر طلسم را برای شما فراهم کنیم.۱۶ اسفند ۱۴۰۳
دعای ابطال هر طلسم : صورتم را … به طلب دعا و نیایش و با روزه و گونی و خاکستر گذاشتم. گونی و خاکستر نشانه ظاهری پذیرفته شده عزاداری بود. بار دیگر می بینیم که روزه چقدر با عزاداری همراه است.
دعا که به مطالعه دعای واقعی دانیال در آیات بعدی می پردازیم، می بینیم که چگونه روزه و عزاداری به نوبه خود با خضوع همراه است. با تمام معیارهای بشری، دانیال یکی از عادلترین و خداترسترین مردانی بود که در کتاب مقدس به تصویر کشیده شد.
دعای ابطال هر طلسم
دعای ابطال هر طلسم : با این حال هیچوقت خود را عادلتر از کسانی که برایشان شفاعت میکرد معرفی نکرد. او همواره خود را با مردم خودش در تمام شورش ها و عقب نشینی هایشان یکی می دانست.
فریاد او این بود: «ما گناه کردهایم و مرتکب گناه شدهایم… خداوندا، عدالت از آن تو است، اما از آن ما پریشان است» همیشه این ما و ما بودیم نه آنها و آنها. تا پایان دعای خود، دانیال به عنوان یکی از کسانی که عادلانه در معرض قضاوت های عادلانه خدا قرار گرفته بودند، جای خود را گرفت. بنابراین، دعای دانیال با مشارکت شخصی او مؤثر واقع شد. این به سه طریق بیان می شود که ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند: با روزه، با عزاداری و با خضوع تواریخ، خدا شرایطی را که قومش باید برای شفای سرزمین خود انجام دهند.
بیان کرد اگر قوم من که به نام من خوانده میشوند، خضوع کنند و دعا کنند و چهره من را بجویند و از راههای شریرانه خود برگردند. آنگاه از آسمان خواهم شنید و گناهشان را خواهم بخشید و سرزمینشان را شفا خواهم داد. خواستههای خدا چهار چیز است: اینکه قومش فروتن کنند، دعا کنند، چهره او را بجویند، و از راههای شریرانه خود برگردند. با تحقق این شرایط، خداوند وعده می دهد که دعای قوم خود را بشنود و سرزمین آنها را شفا دهد.
در مثال دانیال که اکنون پیش روی ما قرار دارد، دقیقاً متوجه می شویم که منظور از هر یک از این الزامات چیست. دانیال خود را فروتن کرد. او دعا کرد؛ او خود را در طلب وجه خدا قرار داد. و خود را با گناهان قومش یکی دانست، از آن گناهان چشم پوشی کرد و از آن روی گردانید. به نوبه خود، نتیجه وفاداری خدا را برای تحقق وعدهاش در هر زمان که شرایطش برآورده شد، ثابت میکند.
زیرا با شفاعت دانیال بود که بازسازی به اسرائیل و شفای سرزمین آنها رسید. از میان تمام شخصیتهای بزرگ کتاب مقدس، دانیال شاید به وضوح بیش از هر چیز دیگری خدمتی را که موضوع این کتاب است نشان میدهد. شکل دادن به تاریخ از طریق دعا و روزه. هنگامی که دانیال برای اولین بار در جوانی به بابل آمد، این دعاهای او (همراه با هدیه وحی او) بود که قلب پادشاه نبوکدنصر را تغییر داد و برای یهودیان در بابل لطف و ارتقاء یافت.
بعدها، نزدیک به پایان عمر دانیال، زمانی که امپراتوری بابل توسط ماد و پارس جانشین شد، این دعا و روزه دانیال بود که سرانجام راه را برای بازگرداندن اسرائیل به سرزمین خود باز کرد.
دعای ابطال هر طلسم : در طی یک دوره نزدیک به هفتاد سال، عمده ترین تغییرات پی در پی در سرنوشت قوم خدا را می توان در دعاهای دانیال جستجو کرد. از این مطالعه شفاعت دانیال، یک درس از اهمیت ویژه ای برای موضوع ما بیرون می آید.
پیشگویی ها و وعده های کلام خدا هرگز بهانه ای برای دست کشیدن از دعا نیستند. برعکس، آنها قصد دارند ما را به دعا با جدیت و درک بیشتر تحریک کنند. خدا اهدافی را که دارد به ما نشان میدهد، نه اینکه ما تماشاگران منفعل در حاشیه تاریخ باشیم، بلکه برای اینکه بتوانیم شخصاً خود را با اهداف او شناسایی کنیم و در نتیجه فعالانه در تحقق آنها مشارکت کنیم.
وحی نیاز به دخالت دارد. ندای سه باری جوئل این درس به ویژه در مورد ریزش روح القدس در روزهای آخر کاربرد دارد که اکنون تأثیر روزافزونی در هر منطقه از جهان مسیحیت و در هر بخش از جهان دارد. پیامبر بزرگ این طغیان جوئیل است. در نبوت جوئل است که خدا هدف مقتدر خود را برای فرستادن دیدار روح خود بر کل نژاد بشر آشکار می کند. و پسران و دختران شما نبوت خواهند کرد، پیران شما خواب خواهند دید، جوانان شما رؤیا خواهند دید.
در روز پنطیکاست، هنگامی که روح القدس برای اولین بار نازل شد، این آیه از یوئیل توسط پطرس نقل شد: اما این چیزی است که توسط یوئیل نبی گفته شد. و خدا میگوید که در روزهای آخر واقع خواهد شد که از روح خود بر همه جسم خواهم ریخت و پسران و دختران شما نبوت خواهند کرد و جوانان شما رؤیاها خواهند دید و پیران شما رویاها خواهند دید.
بین قسمت یوئیل و قسمت اعمال رسولان، یک تفاوت مهم وجود دارد. در جایی که یوئل گفت: “بعد از آن اتفاق خواهد افتاد”، پیتر گفت: “در روزهای آخر اتفاق خواهد افتاد. پیتر این کلمات را در مورد وقایعی که در آن زمان در حال وقوع بود به کار برد. بنابراین میتوانیم استنباط کنیم که روز پنطیکاست آغاز دورهای است که در کتاب مقدس به عنوان «روزهای آخر» تعریف شده است.
این دوره از روزهای آخر هنوز ادامه دارد و تا پایان عصر حاضر ادامه خواهد داشت. بنابراین، سخنان پطرس نقطه شروع کتاب مقدس برای روزهای آخر به ما می دهد. در این رابطه، توجه به این نکته نیز مهم است که ریزش روح القدس که توسط جوئل پیش بینی شده بود به دو مرحله اصلی تقسیم می شد. باران را برای شما نازل خواهد کرد، باران اول و باران دوم را در ماه اول.” باران نوعی است که روح القدس سرازیر شده ضد نمونه آن است. در الگوی آب و هوایی واقعی اسرائیل، باران اول در ابتدای زمستان (حدود نوامبر) و باران دوم در پایان زمستان. بنابراین، باران اخیر کم و بیش مصادف با عید فصح است.
که طبق تقویم مذهبی یهودیان، در اواسط «ماه اول» اتفاق میافتد. با انتقال این از نوع به ضد نوع، به یک استنتاج منطقی می رسیم: باران سابق روح القدس آغاز روزهای آخر را نشان می دهد.
دعای ابطال هر طلسم : در حالی که باران دوم روح القدس پایان روزهای آخر را نشان می دهد. خدا معاملات خود را با کلیسای روی زمین با ریزش جهانی روح القدس خود آغاز می کند و به پایان می رساند.