باطل کردن طلسم کار
باطل کردن طلسم کار | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت باطل کردن طلسم کار را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با باطل کردن طلسم کار را برای شما فراهم کنیم.۱۶ اسفند ۱۴۰۳
باطل کردن طلسم کار : اینها اراده سرسختانه روح و اشتهای اصراری و رضایت بخش بدن است. روزه که به درستی انجام شود، روح و جسم را به روح القدس تسلیم می کند. درک این نکته مهم است که روزه انسان را تغییر می دهد نه خدا را.
طلسم هم قادر مطلق و هم تغییر ناپذیر است. روزه موانعی را که در سرشت نفسانی انسان بر سر راه قدرت مطلق روح القدس قرار دارد می شکند.
باطل کردن طلسم کار
باطل کردن طلسم کار : اکنون به او که می تواند بیش از هر چیزی که ما می خواهیم یا می اندیشیم، بر اساس نیرویی که در ما کار می کند، بسیار زیاد انجام دهد.” “قدرتی” که در دعاهای ما و از طریق آن کار می کند روح القدس است. با برداشتن موانع جسمانی، روزه راهی را برای قدرت مطلق روح القدس ایجاد می کند تا «بیش از حد فراتر» از وعده های خدا عمل کند. در واقع تنها یک حد برای قدرت مطلق خداوند وجود دارد و آن عدالت ابدی خداوند است.
روزه هرگز معیارهای صالح خدا را تغییر نخواهد داد. اگر چیزی خارج از اراده خدا باشد، روزه هرگز آن را مشیت خداوند قرار نمی دهد. اگر نادرست و معصیت باشد، باز هم باطل و گناه است، هر چقدر هم که انسان روزه بگیرد. نمونه ای از این در سموئیل فصل است. داوود روزه تشدید نماز مرتکب زنا شد. از این، فرزندی به دنیا آمد. خدا گفت قسمتی از قضاوت این بود که بچه بمیرد. داوود هفت روز روزه گرفت، اما کودک همچنان مرد.
هفت روز روزه قضاوت عادلانه خدا در مورد عمل گناه آلود داوود را تغییر نداد. اگر چیزی اشتباه باشد، روزه آن را درست نمی کند. هیچ چیز این کار را نخواهد کرد. روزه نه حیله است و نه درمان. خدا به چنین چیزهایی رسیدگی نمی کند. خداوند رفاه کامل قوم خود را در هر زمینه ای از زندگی آنها اعم از معنوی، فیزیکی و مادی فراهم کرده است. روزه بخشی از این رزق است.
روزه جایگزین هیچ بخش دیگری از روزی خداوند نیست. برعکس، هیچ بخش دیگری از روزی خداوند جایگزین روزه نیست. در کولسیان ۴: ۱۲ می خوانیم که اپافراس برای هم ایمانان خود دعا کرد تا «در تمام اراده خدا کامل و کامل بایستند». این استاندارد بسیار بالایی را برای همه ما تعیین می کند. یکی از ابزارهای کتاب مقدسی که برای رسیدن به این معیار برای ما فراهم شده است، روزه است.
ما میتوانیم رابطه بین روزه و اراده خدا را با یک نمودار ساده نشان دهیم: کل مثلث ABC بیانگر اراده کامل خداوند است. مخروط ناقص نمایانگر ناحیه اراده خداوند است که ممکن است با دعا بدون روزه تخصیص یابد. مثلث سایه دار کوچکتر ناحیه اراده خدا را نشان می دهد که فقط با نماز و روزه می توان آن را با هم تخصیص داد. اگر هدفی خارج از محدوده باشد، کاملاً خارج از اراده خداوند است.
هیچ وسیله کتاب مقدسی وجود ندارد که بتوانیم آن را به دست آوریم. اگر هدفی در منطقه باشد، ممکن است آن را با نماز بدون روزه به دست آوریم. اگر هدفی در منطقه باشد، میتوانیم آن را فقط با نماز و روزه به دست آوریم. بسیاری از برگزیده ترین تدارکات خدا برای قومش در آن مثلث سایه دار بالا نهفته است. فصل هفتم ۷. روزه رهایی و پیروزی می آورد اگر به سوابق تاریخی عهد عتیق رجوع کنیم، مواردی را می یابیم که روزه و دعای جمعی باعث مداخله چشمگیر و قدرتمند خداوند شده است.
چهار مورد از این قبیل را بررسی خواهیم کرد. من یهوشافاط بدون جنگ پیروز می شوم اولین نمونه ما در ۲ تواریخ یافت می شود. یهوشافاط، پادشاه یهودا، خبر رسید که لشکر بسیار بزرگی از نواحی موآب، عمون و کوه سعیر از شرق به پادشاهی او حمله می کند.
باطل کردن طلسم کار : یوشافاط با درک اینکه هیچ منبع نظامی برای مقابله با این چالش ندارد، به خدا کمک کرد. اولین اقدام قاطع او در آیه ۳ شرح داده شده است: “یهوشافاط… در تمام یهودا روزه اعلام کرد.”
بدین ترتیب قوم خدا به اتحاد عمومی، روزه و دعای جمعی برای دخالت الهی فراخوانده شدند. آیه ۱۳ نشان می دهد که مردان، زنان و کودکان همگی شامل بودند. از اذان اولیه تا روزه، وقایع متوالی پیاپی دنبال شد که به اوج چشمگیری منتهی شد. اولین نتیجه در آیه ۴ ثبت شده است: “و یهودا جمع شدند تا از خداوند کمک بخواهند. حتی از تمام شهرهای یهودا برای طلب خداوند آمدند.” خطر مشترک این نتیجه را داشت که همه قوم خدا را گرد هم آورد.
همان وضعیت اضطراری که یک جامعه یا یک شهر را تهدید می کرد، همه را یکسان تهدید می کرد. بدون شک تاریخ را از طریق حسادت نماز و روزه یا رقابت بین برخی از شهرهای نمایندگی شکل می داد. اما در مقابل تهاجم دشمن، اینها کنار گذاشته شد. از قوم خدا خواسته شد تا از میراث مشترک خود محافظت کنند تا اینکه اختلافات فردی خود را ارتقا دهند. این سخنان یوئل که توسط پطرس نقل شده است.
سخنان پولس در اول قرنتیان را تأیید می کند. هیچ پیشنهادی وجود ندارد که هدایای ماوراء طبیعی روح القدس از کلیسا حذف شوند، بلکه هر چه به پایان عصر نزدیکتر می شویم، بیشتر و بیشتر تجلی می یابند. سومین درسی که از داستان یهوشافات میتوان آموخت، برتری قدرت روحانی بر قدرت جسمانی است. پولس در دوم قرنتیان ۱۰:۴ گفت: “زیرا سلاحهای جنگی ما جسمانی نیستند، بلکه از طریق خدا توانا هستند. دشمنان یهوشافاط به سلاح های بدنی تکیه کردند. یهوشافاط و قومش فقط از سلاحهای روحانی استفاده کردند. نتیجه تعارض برتری مطلق امر معنوی بر نفسانی را نشان می دهد.
باطل کردن طلسم کار : سلاحهای روحانی که یهوشافاط برای چنین تأثیری استفاده کرد دقیقاً چه بود؟ آنها را می توان به شرح زیر خلاصه کرد: اول، روزه جمعی; دوم، دعای توحید سوم، عطایای ماوراء طبیعی روح القدس. چهارم، عبادت و ستایش عمومی.
این سلاحها که مسیحیان در این روز از کتاب مقدس استفاده میکنند، پیروزیهایی به همان اندازه قدرتمند و چشمگیر خواهند داشت که برای مردم یهودا در روزگار یهوشافات به دست آوردند.