باطل کردن طلسم و چشم زخم
باطل کردن طلسم و چشم زخم | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت باطل کردن طلسم و چشم زخم را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با باطل کردن طلسم و چشم زخم را برای شما فراهم کنیم.۱۶ اسفند ۱۴۰۳
باطل کردن طلسم و چشم زخم : کل دوره زندگی برادفورد با تجربیات معنوی دوران کودکی و اوایل مردانگی او تعیین شد. در مقدمه موریسون بر نسخه خود از کتاب برادفورد، این تجربیات اولیه به اختصار به شرح زیر توضیح داده شده است.
طلسم در دوازده سالگی خواننده دائمی این کتاب شد. کتاب مقدس – نسخه ژنو که او عموماً آن را نقل می کند.
باطل کردن طلسم و چشم زخم
باطل کردن طلسم و چشم زخم : و زمانی که هنوز جوان بود چنان تحت تأثیر کلام قرار گرفت که به گروهی از پیوریتن ها پیوست که برای دعا و گفتگو در خانه ویلیام بروستر در روستای نزدیک اسکروبی گرد هم آمدند.
هنگامی که این گروه، با الهام از کشیش ریچارد کلیفتون، خود را به عنوان یک کلیسای جماعت جداگانه در سال سازماندهی کرد، برادفورد با وجود “خشم عموهایش” و ” تمسخر همسایگانش” به آن پیوست. از آن تاریخ تا زمان مرگش نیم قرن بعد، زندگی برادفورد حول زندگی کلیسا یا جماعتش می چرخید، ابتدا در اسکروبی، سپس در کشورهای پایین و سرانجام در نیوانگلند.
ترمیم، نه اصلاح گرچه زائران در ابتدا با پیوریتن ها مرتبط بودند، تفاوت های مهمی بین آنها وجود داشت. هر دو نیاز به اصلاح دینی را میدیدند، اما در مورد ابزارهایی که اصلاحات میتوانست انجام شود، اختلاف نظر داشتند. پیوریتنها مصمم بودند که در کلیسای مستقر باقی بمانند و اصلاحات را از درون تحمیل کنند – در صورت لزوم با اجبار. زائران به دنبال آزادی برای خود بودند، اما از استفاده از دستگاه حکومت سکولار برای تحمیل نظرات خود بر دیگران خودداری کردند.
این دیدگاه های متفاوت در قسمت زیر از کتاب پیدایش کلیساهای نیوانگلند اثر لئونارد بیکن بیان شده است: در دنیای قدیم در آن سوی اقیانوس، پیوریتن ها یک ناسیونالیست بودند. معتقد بودند که یک ملت مسیحی یک کلیسای مسیحی است، و درخواست از اینکه کلیسای که تاریخ را از طریق نماز و روزه انگلستان شکل می دهد باید به طور کامل اصلاح شود.
در حالی که زائر جدایی طلب بود، نه تنها از کتاب دعای انگلیکن و اسقف ملکه الیزابت، بلکه از کلیساهای ملی.. زائر برای خود و همسر و فرزندان کوچکش و برای برادرانش آزادی می خواست تا با خدا راه بروند. در زندگی مسیحی، قوانین و انگیزه های چنین زندگی از کلام خدا برای او آشکار شد. به همین دلیل به تبعید رفت. برای اینکه او از اقیانوس عبور کرد. زیرا او خانه خود را در بیابان ساخت.
ایده پیوریتان آزادی نبود، بلکه حکومت درست در کلیسا و ایالت بود – حکومتی که نه تنها باید به او اجازه دهد، بلکه سایر مردان را نیز وادار کند که در راه درست قدم بردارند.
باطل کردن طلسم و چشم زخم : تفاوت پیوریتن ها و حجاج را می توان در دو کلمه اصلاح و مرمت بیان کرد. پیوریتن ها به دنبال اصلاح کلیسا در زمان خود بودند. زائران بر این باور بودند که هدف نهایی خدا بازگرداندن کلیسا به وضعیت اولیه آن است.
همانطور که در عهد جدید به تصویر کشیده شده است. این به وضوح در پاراگراف اول از فصل اول کتاب برادفورد، جایی که او پیلگ را بیان کرد، آشکار می شود. بعداً در این فصل، برادفورد هنگامی که هدف زائران را اعلام کرد، به این موضوع بازگشت: [آنها تلاش کردند] تا پرستش درست خدا و نظم مسیح در کلیسا، با توجه به سادگی انجیل، بدون ترکیبی از اختراعات مردانه؛ و قوانین کلام خدا، که در آن مناصب صادر می شود.
و توسط آن افسران کشیش، معلمان و بزرگان و غیره، طبق کتاب مقدس، وجود داشته باشد و بر آنها حکومت کند. (ص. ۶) پایه گذاری با روزه داری با توجه به این هدف، گروه اصلی مؤمنان در ناتینگهام شایر، لینکلن شایر و یورکشایر .. به خود پیوستند (با عهد خداوند). ) در یک ملک کلیسا، در مشارکت انجیل، در تمام راههای او که شناخته شده است، قدم بردارند، یا مطابق بهترین تلاشهایشان به آنها شناخته شوند، هر چه که باید برایشان تمام شود، خداوند به آنها کمک میکند.
بعداً هنگامی که جماعت به لیدن، در هلند نقل مکان کردند، برادفورد شیوه زندگی خود را در آنجا شرح داد: آنها به الگوی [اصلی] اولیه اولین کلیساها نزدیک شدند که هر کلیسا دیگری در این دوران متأخر. انجام شده. بار دیگر در فصل چهارم خود، برادفورد انگیزه اصلی زائران را از انجام سفر خود به آمریکا شرح داد: در نهایت (و این کم اهمیت نبود)، آنها امید زیادی و اشتیاق درونی داشتند که پایه های خوبی را ایجاد کنند.
برای تبلیغ و پیشبرد انجیل ملکوت مسیح در آن نقاط دوردست جهان. بله، اگر چه آنها باید باشند، اما حتی به عنوان سنگ پله برای دیگران برای انجام یک کار بسیار بزرگ ایام روزه عمومی اعلام شد یکی از روش های متمایز که توسط زائران برای رسیدن به اهداف معنوی خود به کار می رفت، نماز و روزه ی عمومی بود. در کتاب برادفورد اشارات مختلفی به این موضوع شده است.
یکی از تکاندهندهترین قسمتها، آمادگی زائران را برای عزیمت از لیدن توصیف میکند: بنابراین، آنها که آماده عزیمت بودند، روزی با تحقیر شدید داشتند، کشیش گرفت و در آنجا در رود، نزد آهاوا، روزه ای اعلام کردم.
باطل کردن طلسم و چشم زخم : در برابر خدای خود فروتن شویم و از او راه راستی برای خود و فرزندانمان و همه مال خود بجوییم.» بر اساس آن او برای شکل دادن به تاریخ از طریق نماز و روزه بخش زیادی از روز را بسیار سودآور و مناسب با موقعیت کنونی سپری کرد. مابقی وقت را با شور و حرارت فراوان، آمیخته با فراوانی اشک، به نیایش به درگاه پروردگار می گذراندند.