باطل شدن طلسم با سرکه
باطل شدن طلسم با سرکه | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت باطل شدن طلسم با سرکه را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با باطل شدن طلسم با سرکه را برای شما فراهم کنیم.۱۶ اسفند ۱۴۰۳
باطل شدن طلسم با سرکه : برعکس، آنها به تمام امور عادی دنیوی خود ادامه دادند و تمام نگرش های شیطانی خود را از طمع، خودخواهی، غرور و ظلم حفظ کردند. «تعظیم [از] سر بهعنوان خرچنگ» توصیف بسیار واضحی از اشکال خاصی از نماز است که هنوز توسط برخی یهودیان ارتدکس انجام میشود.
طلسم در آن با تنههای خود به این سو و آن سو تکان میخورند و به طور مکانیکی نمازهای تنظیمی را تکرار میکنند. آنها به سختی معنی را درک می کنند. از سوی دیگر، روزهای که مورد رضایت خداوند است.
باطل شدن طلسم با سرکه
باطل شدن طلسم با سرکه : از انگیزهها و نگرشهای کاملاً متفاوت سرچشمه میگیرد. در آیه شش، اشعیا انگیزههای این نوع روزهداری را چنین تعریف میکند: «باز کردن بندهای شرارت، باز کردن بارهای سنگین، و رها کردن مظلومان، و این که هر یوغی را بشکنید».
کتاب مقدس و تجربه به طور یکسان تأیید می کنند که بسیاری از بندها وجود دارند که نمی توان آنها را باز کرد، بارهای زیادی وجود دارد که نمی توان آنها را باز کرد. یوغ های بسیاری وجود دارد که نمی توان آنها را شکست، و بسیاری از ستمدیدگان که هرگز آزاد نخواهند شد تا زمانی که قوم خدا – و به ویژه رهبران آنها – از دعوت خدا اطاعت کنند. روزه و نماز
اشعیا با تشریح رفتارهایی که نسبت به مردم و به ویژه نسبت به نیازمندان و مستضعفان بخشی از نوع روزه مورد تأیید خداوند است، ادامه داد: «آیا این نیست که نان خود را به گرسنگان بدهی و فقرا را بیاوری که آیا به خانه ات بیرون رانده می شوند؟ وقتی برهنه را می بینی، او را بپوشانی و از بدن خود پنهان نشوی؟» (ج ۷). روزه از این نوع باید همراه با صدقه خالصانه و عملی در برخورد با اطرافیانمان، به ویژه کسانی که در امور مادی و مالی به کمک ما نیاز دارند، باشد.
اشعیا بار دیگر نسبت به رفتارهای نادرست مربوط به روزه ای که مورد پسند خداوند نیست هشدار داد و این رفتارها را در مقابل صدقه واقعی و عملی قرار داد: اگر یوغ، بیرون آوردن انگشت را از میان خود برداری، و بیهودگی گفتن; و اگر جان خود را به سوی گرسنه بکشی و جان گرفتار را سیر کنی «یوغ، بیرون آوردن انگشت و بیهودگی گفتن» را می توان در سه کلمه خلاصه کرد: قانون گرایی، انتقاد و بی صداقتی. حال بیایید نعمت هایی را که خداوند از طریق اشعیا به کسانی که روزه پسندیده او را انجام می دهند، در نظر بگیریم.
این نعمت ها در مراحل متوالی فهرست شده اند. اول، اشعیا موارد سلامتی و عدالت را توصیف کرد: آنگاه نور تو مانند صبح می درخشد و سلامتی تو به سرعت ظهور می کند. جلال خداوند پاداش تو خواهد بود. (آیه ۸) این با وعده مالاکی ۴: ۲ هماهنگی دارد: “اما برای شما که از نام من می ترسید خورشید عدالت با شفا در بال های او طلوع خواهد کرد.” زمینه در ملاکی کاربرد ویژه ای را برای دوره درست قبل از پایان عصر حاضر نشان می دهد.
در آیه ۹، اشعیا برکت دعای اجابت شده را چنین توصیف می کند: “پس صدا خواهی کرد و خداوند اجابت خواهد کرد، گریه خواهی کرد و او خواهد گفت: اینجا هستم” (اشعیا ۵۸:۹). اینجا خداوند در اختیار انسان است و آماده پاسخگویی به هر درخواستی و برآوردن هر نیازی است. سپس اشعیا برکات هدایت و ثمربخشی را بیان کرد: آنگاه نور تو در تاریکی طلوع خواهد کرد و تاریکی تو مانند ظهر خواهد بود و خداوند تو را پیوسته هدایت خواهد کرد و جان تو را در خشکسالی سیر خواهد کرد و استخوانهایت را فربه خواهد کرد.
تو مانند باغی پرآب و مانند چشمه آبی خواهی بود که آب آن کم نمی شود. (آیه ۱۰-۱۱) سرانجام، اشعیا برکات بازسازی را شرح داد: و آنانی که از تو خواهند بود، خرابه های قدیمی را خواهند ساخت.
باطل شدن طلسم با سرکه : و تو را ترمیمکننده شکاف، بازساز راهها برای سکونت خوانده خواهند شد. (آیه ۱۲) اشعیا نیز مانند یوئل به ارتباط نزدیک بین روزه و احیای قوم خدا اشاره کرد.
اشعیا پیام خود را در مورد روزه با این مضمون پایان داد: “ساختن مکان های بایر قدیمی، ترمیم شکاف، بازگرداندن مسیرها برای سکونت.” این کار بازسازی، هدف خدا برای قومش در این زمان است. وسیله تعیین شده الهی برای انجام آن نماز و روزه است. در پرتو این پیام روشن و منسجم از کلام خدا، هر یک از ما به مکانی برای تصمیم گیری شخصی آورده می شویم.
در حزقیال ۲۲:۳۰، خدا گفت: “من در میان آنها مردی را جستوجو کردم که پرچین را بسازد و در شکاف پیش روی من برای زمین بایستد تا آن را ویران نکنم.” امروز باز هم خدا به دنبال چنین شخصی می گردد. آیا برای این منظور خود را به خدا تقدیم می کنید؟ آیا خود را به نماز و روزه می سپاری؟ آیا با دیگرانی که دارای بینش و اراده هستند، همراه میشوید و در دورههای خاص نماز و روزه با آنها متحد میشوید؟
یک روزه را حرمت کنیم! بیایید یک مجلس رسمی تشکیل دهیم! بیا دور هم جمع شویم! فصل نهم رهنمودهای عملی برای روزه گرفتن برای بسیاری از مسیحیان امروزی – اگر نه برای بیشتر آنها – چشم انداز روزه داری ناآشنا و تا حدودی ترسناک است. اغلب، پس از اینکه در یک جلسه عمومی در مورد روزه داری موعظه کردم، مردم با سؤالاتی از جمله: “چگونه روزه را شروع کنم؟” “آیا خطرات خاصی برای محافظت وجود دارد؟” “نمیشه نکات عملی به من بدی؟” روزه شبیه نماز است تقریباً همه کسانی که چنین سؤالاتی می پرسند تا حدودی با نماز آشنا هستند.
بنابراین، شروع با اشاره به برخی از طرق شباهت روزه به نماز مفید است. هر مسیحی مسئول باید زندگی دعای شخصی خود را به طور منظم پرورش دهد. بیشتر مسیحیان این را عملی می دانند که هر روز زمان مشخصی را برای دعای شخصی اختصاص دهند.
باطل شدن طلسم با سرکه : اغلب اوقات، این دوره در اوایل صبح قبل از شروع فعالیت های عادی سکولار روز است. برخی دیگر بهتر است آخر روز را به دعا اختصاص دهند. برخی هم صبح و عصر را با هم ترکیب می کنند. برای هر ایماندار، این با راحتی شخصی و رهبری فردی روحالقدس حل میشود.