ابطال طلسم چیست
ابطال طلسم چیست | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت ابطال طلسم چیست را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با ابطال طلسم چیست را برای شما فراهم کنیم.۱۶ اسفند ۱۴۰۳
ابطال طلسم چیست : تفاوت پیوریتن ها و حجاج را می توان در دو کلمه اصلاح و مرمت بیان کرد. پیوریتن ها به دنبال اصلاح کلیسا در زمان خود بودند. زائران بر این باور بودند که هدف نهایی خدا بازگرداندن کلیسا به وضعیت اولیه آن است.
دعا که در عهد جدید به تصویر کشیده شده است. این به وضوح در پاراگراف اول فصل اول کتاب برادفورد آشکار می شود، جایی که او دیدگاه زائران را در مورد بازسازی با کلمات زیر بیان می کند.
ابطال طلسم چیست
ابطال طلسم چیست : کلیساهای خدا به خلوص باستانی خود باز می گردند و بدوی خود را باز می یابند. اصل] نظم، آزادی و زیبایی بعداً در این فصل، برادفورد هنگامی که هدف زائران را اعلام کرد.
به این موضوع بازگشت تا پرستش درست خدا و انضباط مسیح در کلیسا برقرار شود، مطابق با سادگی انجیل، بدون ترکیبی از اختراعات و قوانین کلام خدا، که در آن مناصب صادر می شود.
و توسط آن افسران کشیش، معلمان و بزرگان و غیره، طبق کتاب مقدس، وجود داشته باشد و بر آنها حکومت کند. (ص. ۶) با توجه به این هدف، گروه اصلی ایمانداران در ناتینگهمشایر، لینکلن شایر، و یورکشایر … خود را (با عهد خداوند) به یک ملک کلیسا ملحق کردند تا در مشارکت انجیل راه بروند.
در تمام راههایش که بر اساس بهترین تلاشهایشان به آنها شناخته میشد، یا باید به آنها شناخته میشد، هر چه به قیمت تمام شود، خداوند به آنها کمک میکند. بعداً هنگامی که جماعت به لیدن، در هلند نقل مکان کردند، برادفورد شیوه زندگی خود را در آنجا شرح داد: آنها به الگوی اولیه [اصلی] اولین کلیساها نزدیک شدند.
همانطور که هر کلیسا دیگری در این زمان های بعدی انجام داده اند. بار دیگر در فصل چهارم خود، برادفورد انگیزه اصلی زائران را از انجام سفر خود به آمریکا شرح داد. آنها امید زیادی و اشتیاق درونی داشتند که پایه های خوبی را ایجاد کنند. برای تبلیغ و پیشبرد انجیل ملکوت مسیح در آن نقاط دوردست جهان. بله، اگر چه آنها باید باشند.
اما حتی به عنوان سنگ پله برای دیگران برای انجام یک کار بسیار بزرگ ایام روزه عمومی اعلام شد یکی از روش های متمایز که توسط زائران برای رسیدن به اهداف معنوی خود به کار می رفت. نماز و روزه ی عمومی بود. در کتاب برادفورد اشارات مختلفی به این موضوع شده است. یکی از تکاندهندهترین قسمتها، آمادگی زائران را برای عزیمت از لیدن توصیف میکند: بنابراین، آنها که آماده عزیمت بودند.
روزی با تحقیر شدید داشتند، کشیش آنها متن خود را از عزرا گرفت: “و در آنجا در رود، نزد آهاوا، روزه ای اعلام کردم تا در برابر خدای خود فروتن شویم و از او راه راستی برای خود و فرزندانمان و همه مال خود بجوییم.» بر اساس آن او [رابینسون] بخش زیادی از روز را بسیار سودآور و مناسب با موقعیت کنونی آنها سپری کرد. مابقی وقت را با شور و حرارت فراوان، آمیخته با فراوانی اشک، به نیایش به درگاه خداوند سپری می کردند.
استفاده بردفورد از کلمه تحقیر نشان می دهد که زائران ارتباط کتاب مقدس بین روزه و خضوع را درک می کردند. انتخاب رابینسون از متن ازرا به تنهایی مناسب است.
ابطال طلسم چیست : هم از نظر انگیزه و هم از نظر تجربه، شباهت نزدیکی بین آغاز سفر زائران به دنیای جدید و گروه تبعیدیان عزرا وجود دارد که از بابل به اورشلیم بازمیگردند تا در بازسازی معبد کمک کنند.
پایان خطاب رابینسون توسط ادوارد وینسلو در تاریخ مسیحی قانون اساسی ورنا ام. هال ارائه شده است: ما اکنون در آستانه جدایی هستیم و خداوند می داند که آیا او باید زنده بماند تا دوباره چهره ما را ببیند. اما خواه خداوند آن را مقرر کرده باشد یا نه، در حضور خدا و فرشتگان مبارکش به ما دستور داد که از او پیروی نکنیم، مگر اینکه او از مسیح پیروی کرد. و اگر خدا بخواهد چیزی را با هر وسیله دیگری برای ما آشکار کند.
تا به همان اندازه آماده دریافت آن باشیم، مثل همیشه ما میخواهیم هر حقیقتی را با خدمت او دریافت کنیم. زیرا او بسیار مطمئن بود که خداوند حقیقت و نور بیشتری دارد تا از کلام مقدس خود بیرون بیاید. او همچنین از موقعیت و موقعیت کلیساهای اصلاحطلب که به دورهای در دین رسیدهاند و از ابزار اصلاح آنها فراتر نمیروند، زاری میکند. کسانی که رهبران اصلاحات بودند].
به عنوان مثال، لوتریان، آنها را نمیتوان فراتر از آنچه لوتر دید، کشاند. زیرا هر بخشی از اراده خدا را که بیشتر به کالوین داده و آشکار کرده بود، آنها ترجیح می دهند بمیرند تا آن را در آغوش بگیرند. و همچنین، او میگوید، شما کالوینیستها را میبینید، آنها به جایی میچسبند که آنها را رها کرده است، بدبختی بسیار جای تاسف. زیرا اگرچه آنها در زمان خود چراغهای درخشان گرانبهایی بودند.
اما خدا تمام اراده خود را بر آنها آشکار نکرده بود. او میگوید، و اگر اکنون زنده بودند، به همان اندازه آماده و مایل بودند که نور بیشتری را در آغوش بگیرند، همانطور که دریافت کرده بودند. در اینجا نیز او ما را به عهد کلیسای خود در نظر میدهد، حداقل آن بخشی از آن را که به موجب آن با خدا و یکدیگر وعده میدهیم و عهد میبندیم که هر نور یا حقیقتی را که از کلام مکتوب او به ما نشان داده شود، دریافت کنیم.
اما [او] ما را تشویق کرد که به آنچه برای حقیقت دریافت کردهایم توجه کنیم، و خوب آن را بررسی و مقایسه کنیم و قبل از دریافت آن با کتابهای مقدس دیگر آن را بسنجیم.
ابطال طلسم چیست : زیرا او میگوید، ممکن نیست دنیای مسیحیت اخیراً از چنین تاریکی غلیظ ضد مسیحی خارج شود و کمال کامل معرفت فوراً ظهور کند.