طلسم ازدواج با فلفل سیاه
طلسم ازدواج با فلفل سیاه | شروع گرفتن صفر تا صد 100% دعا و طلسم توسط بهترین استاد و 100% تضمینی , لطفا میزان اهمیت طلسم ازدواج با فلفل سیاه را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با طلسم ازدواج با فلفل سیاه را برای شما فراهم کنیم.۲۸ بهمن ۱۴۰۳
طلسم ازدواج با فلفل سیاه : جادوی تعریف نشده می تواند سرگرم کننده فوق العاده باشد. این می تواند شانس های دراماتیک ایجاد کند و قهرمانان افسانه ای را در مقایسه با آنها کوچک جلوه دهد.
طلسم باید عاقلانه از آن استفاده کرد. حتی در مثال پرنده اهریمنی ما در بالا، هنوز هم میتواند چیزی رضایتبخش در مورد جادوی تعریفنشده وجود داشته باشد که تمام درگیری را هدایت میکند، و غیرمنطقی نیست که یک خواننده سؤال داشته باشد این مصنوع از کجا آمده است؟ چه کسی آن را ساخته است؟ چرا پرنده؟
طلسم ازدواج با فلفل سیاه
طلسم ازدواج با فلفل سیاه : پس از فراوانی، سوال تعریف مطرح می شود: جادو در دنیای شما چقدر خوب درک شده است؟ با توجه به ذکر قانون اول ساندرسون در بالا، ممکن است به نظر بیسوال باشد. آیا همه جادوها نباید به خوبی تعریف شوند تا بتوان از آن برای حل تعارض استفاده کرد؟
لازم نیست. در حالی که جادوی کاملاً تعریف شده جعبه ابزار عمیقی را در اختیار نویسنده قرار می دهد تا در حل تعارض (در میان سایر زمینه ها) از آن استفاده کند، جادو لازم نیست برای ایجاد تعارض چنین تعریف شود.
نیازی نیست که بفهمیم یک مصنوع باستانی و جادویی که یک پرنده شیطان هیولا را برای محاصره یک شهر احضار می کند چگونه کار می کند، فقط باید بدانیم که به طور منطقی می توانیم از این پرنده شیطان انتظار داشته باشیم و چگونه قهرمانان ما بر آن پیروز می شوند.
مسلماً اگر قهرمانان ما خودشان از این مصنوع استفاده کنند یا از قدرت جادویی غیرقابل توضیح دیگری برای ادعای پیروزی استفاده کنند، بدون تعریف با مشکل مواجه می شویم، اما اگر آنها مصنوع را در یک آتشفشان ذوب کنند، همه چیز خوب است.
از سوی دیگر، جادوی تعریف شده با هدف ارائه پاسخ به سوالاتی از این دست است و برای انجام این کار به یک سیستم زیربنایی نیاز دارد. شاید مصنوع ما در بالا ظرف یک خدای انتقامجو باشد و از هر چیزی که داخل آن قرار میگیرد یک کابوس کپی میکند و سپس به هر کسی که به این خدای انتقامجو بیاحترامی کرده حمله میکند.
در این مورد یک شهر کامل. اکنون قوانین – پارامترهایی – داریم که به قهرمانان ما گزینه هایی برای مقابله با تهدید شیطانی می دهد. شاید آنها بتوانند شهر را متقاعد کنند که به خدا ادای احترام کنند، یا شاید بتوانند ظرف را باز کنند و پرنده اصلی را که داخل آن قرار داده شده است بازیابی کنند.
هر دو گزینه می توانند یک داستان لذت بخش را ایجاد کنند. شما باید تصمیم بگیرید که کدامیک به بهترین وجه با داستان شما سازگار است و شما و مخاطبانتان از خواندن کدامیک بیشتر لذت خواهید برد.
تا به حال، باید تصوری از میزان رایج جادو در دنیای شما داشته باشید و چقدر آن را به خوبی درک کرده باشید، آیا این بدان معناست که دنیای شما مملو از جادوهای خام و مرموز است یا فقط یک جادوی تنها با یک کتاب دستور غذا از مواد تشکیل دهنده طلسم و آنها اثرات
چه کسی از جادو و طلسم استفاده می کند؟
بیایید احتمالات را در نظر بگیریم: یا همه از جادو استفاده میکنند، یا هیچکس از آن استفاده نمیکند، یا برخی افراد از آن استفاده میکنند.
فوراً باید بتوانید ببینید که واجد شرایط بودن چگونه با سؤال فراوانی مرتبط است و چگونه نادر بودن جادو در دنیای شما نشان می دهد که تعداد افراد زیادی از آن استفاده می کنند. بدیهی است که اگر دنیایی دارید که جادو در آن بسیار نادر است، استفاده از آن توسط همه بی معنی خواهد بود.
طلسم ازدواج با فلفل سیاه : برعکسش چطور؟ آیا می توانید یک دنیای جادویی سنگین داشته باشید و هیچ کاربری از آن نداشته باشید؟ من می توانم استدلال کنم که شما می توانید، با جادو که نقشی شبیه به طبیعت بازی می کند.
شاید نزدیک ترین چیزی که دنیای جادویی شما به ایده کلاسیک جادوگر می رسد، کسی باشد که عمر خود را صرف مطالعه جادویی به سبک هواشناسی جادو کرده است. در حالی که این داستان بسیار متفاوت از داستانی است که در آن شخصیتها میتوانند جادو کنند، با این وجود میتواند یک چیدمان جذاب باشد.
اگر به این فکر میکنید که همه از جادو استفاده کنند (در دنیایی با جادوی فراوان)، باید اصول سازماندهی در مورد اینکه چه کسی از چه نوع جادو استفاده میکند داشته باشید، خواه «نوع جادویی بهعنوان رشتهای» باشد. رویکرد مطالعه، قرابتهای ذاتی، یا چیز کاملاً دیگری به منظور ایجاد نقاط تمایز بین شخصیتها و جناحها به خواننده.
به احتمال زیاد شما جایی در وسط قرار می گیرید و فقط برخی از شخصیت ها می توانند از جادو استفاده کنند. روشی که شما این شخصیتها را انتخاب میکنید، چیزهای زیادی در مورد نحوه نمایش و ارائه جادوی داستان شما خواهد گفت:
تعداد کمی انتخاب شده: اگر جادو هدیه ای است که برای شخصیت ها مزیت های ملموس در جهان فراهم می کند، آنگاه کسانی که توانایی استفاده از آن را دارند می توانند بخشی از معدود افراد برگزیده در نظر گرفته شوند.
آنها ممکن است از امتیازات ویژهای برخوردار شوند، بهویژه اگر شراکتهایشان را درست انجام دهند، یا ممکن است خود را در معرض یک امپراتوری بیرحمانه و استثمارگر ببینند. رفتن با این گزینه تم های کلاس و امتیاز را فراخوانی می کند.
در دنیایی که جادو را شیطانی یا غیرطبیعی می بیند، داشتن توانایی های جادویی اغلب یک شخصیت را به یک رانده (قدرتمند) تبدیل می کند.
در این تنظیمات معمولاً تعداد کمی از کاربران جادویی وجود دارد یا آنها با هم متحد شده اند تا در برابر دشمنان خود بایستند. احتمالاً نمادینترین نسخه این است، که اگرچه جادوی سختگیرانهای نیست، اما بر افرادی با قدرتهایی تمرکز میکند که در محیطهای فانتزی چندان ناآشنا نیستند.
شایسته سالاری: اگر جادو یک توانایی آموخته شده است، استفاده از آن ممکن است یک موضوع شایستگی باشد، یعنی چه کسی می تواند سخت ترین کار و مطالعه را انجام دهد.
ممکن است تمایلات طبیعی در اینجا وجود داشته باشد (و زمانی که وجود دارد، اغلب به خاطر درگیری در برابر قهرمان داستان قرار می گیرند)، اما به طور کلی داستان تا حدی بر یادگیری متمرکز است، به این معنی که دنیای شما باید نوعی سیستم آموزشی جادویی داشته باشد تا این امر را تسهیل کند. یادگیری.
تفاوت عمده در اینجا بین امر بیرونی و درونی است. آیا توانایی اعمال جادو چیزی است که برای یک شخصیت اتفاق می افتد یا آنها از طریق اعمال خود متوجه آن می شوند؟ علاوه بر این، آیا استفاده از جادو چیز خوبی است یا بد؟
بذر داستان و دنیایی که خلق کرده اید را در نظر بگیرید. چه پاسخ هایی برای این سوالات وجود دارد که به بهترین وجه با مخاطرات و درگیری های منحصر به فرد داستان شما هماهنگ است و آن را تشدید می کند؟
استفاده از طلسم فلفل
دست در دست تعیین واجد شرایط بودن جادو، این است که بفهمیم افرادی که واجد شرایط استفاده از جادو هستند واقعاً چگونه از آن استفاده می کنند.
منظورم این نیست که جادو چیست – بعداً به آن خواهیم رسید – بلکه منظورم این نیست که کاربران جادو از چه روشهایی استفاده میکنند تا جادو را انجام دهند.
راهنمای نوشتن سیستمهای جادویی و واقعاً آنچه در پشت این سؤال وجود دارد ایده محدودیتها است. فقط کافی است به بازی نگاه کنید تا ببینید که چگونه جادوی نامحدود می تواند (به معنای واقعی کلمه) بازی شکن باشد، و چگونه در حالی که لحظات قدرت فوق العاده می تواند رضایت بخش باشد، داشتن آنها همیشه خسته کننده است.
گرفتن یکی از اینها و دویدن در یک سطح با شکست ناپذیری بسیار سرگرم کننده است، اما کل سطح با آن مرزهای قدرت ستاره کاملاً بی مزه است.
شما می خواهید به نوعی محدودیت در توانایی های کاربران جادویی خود ایجاد کنید، و روشی که آنها از جادو استفاده می کنند راهی عالی برای انجام این کار است.
طلسم ازدواج با فلفل سیاه : منابع محدود روشی پرطرفدار است که در آن یک کاربر جادویی برای استفاده از قدرت خود به مواد تشکیل دهنده طلسم یا مصنوع یا ماده ای نیاز دارد. بدون ماده، آیتم یا ماده = بدون جادو. به همین راحتی راه دیگر این است که از کاربر جادویی بخواهید که جادوی خود را آماده و کانالیزه کند.